intel arc a770

אינטל משפרת את ביצועי כרטיסי המסך שלה בעדכון דרייבר חדש

מאז שהשיקה את סדרת כרטיסי המסך Arc Alchemist, אינטל (Intel) משחררת מעת לעת עדכוני דרייברים גדולים ומשמעותיים. אמש שחררה אינטל עדכון משמעותי המשפר את הביצועים במשחקים בעד 30%. 

לדברי אינטל, הדרייבר החדש משפר ביצועים של למעלה מ-20 משחקים המבוססים על DirectX 11. שיפור הביצועים של אינטל מתבטא בין היתר במדד ה-99th Percentile. במילים פשוטות יותר, הדרייבר לא רק ישפר את ה-FPS אלא גם יתרום לחווית משחק חלקה יותר בכל רמת ביצועים.

מדובר בשיפור משמעותי וחשוב לאינטל שמנסה להיכנס לתחום תחרותי מאוד שנשלט לחלוטין על ידי AMD ו-NVIDIA. הדרייבר החדש מגיע בדיוק בזמן לקראת ההשקה של ה-RX 7600XT 16GB של AMD. גם אם לא בהשקת כרטיס מסך חדש, אינטל מנסה לשמור על עצמה רלוונטית אל מול המתחרות בעזרת עדכוני דרייברים.

ההתחלה של אינטל בתחום כרטיסי המסך מזכירה את תקופת ה-RX 480. כרטיס מסך שהתחיל כדגם בינוני-נמוך שרק השתבח עם השנים בעזרת עדכוני דרייברים. בקצב הזה נראה שכרטיסי המסך מסדרת Arc Alchemist יילכוו בעקבות ה-RX 480. יהיה מעניין לראות האם המגמה תימשך וכמה זמן ייקח לאינטל למצב את עצמה בתחום כרטיסי המסך והדרייברים.

בימים אלו אינטל עובדת על סדרת כרטיסי המסך Arc Battlemage שאמורה להחליף את סדרת Arc Alchemist. סביר להניח שדגמי Battlemage יגיעו עם דרייברים בשלים הרבה יותר בזמן ההשקה שלהם. בשלב זה לא ידוע מתי אינטל תשיק את סדרת כרטיסי המסך הבאה שלה.

בסופו של יום יש גבול לרמות הביצועים שעדכוני דרייברים יכולים לשפר. שיפורים של עד 30% הם ללא ספק מרשימים אך על מנת לשרוד בתחום כרטיסי המסך אינטל תצטרך להשיק דגמים חדשים יותר עם חומרה משופרת.

לרכישת ה-Arc A750 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן