הדלפה: AMD מתכננת להשיק כרטיס מסך חדש בינואר

לפי מידע חדש שפורסם במספר מקורות, AMD מתכננת להשיק בסוף ינואר הקרוב (2024) כרטיס מסך חדש מדגם RX 7600XT. ההשקה הזו תגיע בהפרש של יותר מחצי שנה מהשקת ה-RX 7600.

כבר מספר חודשים שקיימות שמועות והדלפות ברשת אודות ה-RX 7600XT. כעת התפרסם מידע חדש ולפיו AMD מתכננת להשיק אותו ב-24 לינואר בשנה הבאה (2024). על פי VideoCardz, מספר מקורות מוסרים כי באופן מעניין AMD בחרה שלא לייצר גרסת Reference ל-RX 7600XT.

לצערנו בשלב זה אין בידינו מידע טכני רב אודות כרטיס המסך המדובר. לפי מה שידוע לנו כרגע, ה-RX 7600XT צפוי להשתמש בליבת Navi32 ולהשתמש בזיכרון מסוג GDDR6. עוד ידוע לנו כי ה-RX 7600XT יגיע ככל הנראה בשתי גרסאות – האחת עם זיכרון בגודל 10GB והשנייה עם זיכרון בגודל 12GB.

יש מי שסבור כי AMD לא סתם בוחרת להשיק בינואר את ה-RX 7600XT. לפי השמועות ברשת, במהלך ינואר NVIDIA אמורה להציג ריפרש לכרטיסי המסך שלה. הדבר מתיישר גם עם מידע שנחשף מוקדם יותר השבוע ולפיו AMD מתכננת להציג בתקופה הקרובה גם את ה-RX 7700 וה-RX 7800.

במצב של תחרות צמודה, ברגע שאחת מיצרניות כרטיסי המסך עובדת על דגמים חדשים, גם השנייה מחממת מנועים. בתקופה האחרונה מספר מקורות מדברים השקת כרטיסי מסך מתקרבת של NVIDIA. כעת מתחילות להגיע גם שמועות אודות כרטיסי מסך חדשים של AMD.

ה-RX 7600XT, ה-RX 7800 וה-RX 7700 נצפו גם ברישומים של רגולטור בשם EEC. פעמים רבות מוצרים שמופיעים ברישומי EEC מושקים מספר חודשים ובמקרים חריגים מספר שבועות לאחר הרישום.  יחד עם זאת חשוב גם לזכור שבמקרים נדירים ישנם מוצרים שהשקתם מבוטלת גם לאחר רישומי EEC.

גם אם AMD לא תשיק שלושה כרטיסי מסך, היא בוודאות תשיק את חלקם. אף אחת מיצרניות כרטיסי המסך לא תוכל להרשות לעצמה שלא להשיק כרטיסי מסך חדשים ב-2024 גם אם מדובר בגרסאות ריפרש.

לרכישת כרטיס מסך מסדרת RX 7000 לחצו כאן

לרכישת כרטיס מסך מסדרת RX 6000 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן