intel arc alchemist chip rotated

אינטל עובדת על חמישה כרטיסי מסך נוספים לסדרת Arc Alchemist

אתר phoronix חושף כי אינטל (Intel) עובדת על חמישה כרטיסי מסך חדשים. הידיעה מתגלה דרך עדכון דרייבר של אינטל שחושף פרטים מועטים אך מעניינים. על פי המידע שהודלף, מדובר בכרטיסי מסך שיהיו ריענון או הרחבה לסדרת Arc Alchemist המפורסמת.

בעדכון שאינטל הפיצה לדרייבר כרטיסי המסך שלה המיועד ללינוקס (Linux), נוספה תמיכה ראשונית בחמישה כרטיסי מסך חדשים. הידיעה הזו מתגלה על ידי אתר phoronix אשר זיהה בתוך הקוד של הדרייבר חמישה. PCI Device ID חדשים. נסביר כי ה-PCI Device ID הוא מזהה ייחודי לכל מוצר המתחבר ב-PCIe.

בדרייברים של כרטיסי המסך של אינטל היו עד כה המזהים של כרטיסי המסך שכבר בשוק. למשל, הקוד 0x56A0 הוא המזהה של ה-Arc A770 והקוד 0x56A1 הוא המזהה של Arc A750. המזהים החדשים שנצפו הם 0x56BA, 0x56BB, 0x56BC, וגם 0x56BD. באתר phoronix מסבירים כי בשלב זה הם לא יכולים לשייך אותם לדגם כרטיס מסך ספציפי אך הם כן יודעים כי מדובר במזהים של סדרת Intel Arc Alchemist.

ייתכן וחמשת המזהים החדשים מיועדים עבור Refresh לכרטיסי המסך מסדרת Arc Alchemist. בעבר אף הועלו לרשת מספר שמועות אודות Refresh פוטנציאלי של אינטל. יחד עם זאת, מעולם לא תועד ברשת מידע קונקרטי שמאשר את אותן השמועות. במקביל, ייתכן ואינטל פשוט מתכננת להשיק עוד כמה כרטיסי מסך חדשים – אולי אפילו למחשבים ניידים.

בעוד שלא התקבלו פרטים טכניים משמעותים מההדלפה הזו, היא כן מראה דבר חשוב אחד. חטיבת כרטיסי המסך של אינטל ממשיכה לעבוד ולפתח כרטיסי מסך חדשים, גם אם לעיתים נראה שעתיד חטיבת כרטיסי המסך של אינטל נמצא בסימן שאלה.

רק באחרונה השיקה אינטל את ה-Arc A580, השקה שלטעמנו הגיעה בעיכוב גדול מידי. אנחנו מקווים לראות יותר חידושים מחטיבת כרטיסי המסך של אינטל, עוד תחרות היא חשובה וכרגע נראה שאינטל מתקשה לייצר מגוון ומלאי מספיק גדולים של כרטיסי מסך לגיימרים.

לרכישת ה-Arc A750 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן