amd threadripper

ה-Ryzen Threadripper PRO 5995WX נצפה במבחן ביצועים של PugetBench

כבר זמן מה שרצות שמועות ברשת אודות מעבדי Threadripper חדשים המבוססים על ארכיטקטורת Zen3. כעת, מעבד הדגל של הסדרה המדוברת הנקרא Ryzen Threadripper PRO 5995WX נצפה ברשת במבחן ביצועים של PugetBench Agisoft MetaShape 10.

על פי המידע שעלה לאתר של PugetBench, ה-Ryzen Threadripper PRO 5995WX מצויד ב-64 ליבות ו-128 נימים (Threads). בשלב זה לא נחשף מידע נוסף אודות מפרט המעבד אך על פי שמועות קודמות סביר להניח שה-TDP של המעבד יעמוד על 280W כמו קודמיו.

המעבד נצפה עם לוח אם הנקרא AMD Sharktooth-CGL. לפי שם הקוד ניתן להבין כי מדובר בלוח אם ניסיוני ש-AMD פיתחה לצורך פיתוח ובדיקת המעבד. הדבר מעיד ככל הנראה כי המעבדים נמצאים בשלבי הפיתוח הסופיים וכעת מרבית העבודה היא ייצור המוני של מעבדים ולוחות אם לצד בדיקות ולידציה אחרונות.

באשר לביצועים עצמם, לצערנו אין יותר מעבדים שהריצו את מבחן ה-Agisoft MetaShape 10 של PugetBench ועל כן קשה להעריך היכן עומד ה-Ryzen Threadripper PRO 5995WX ביחס למעבדים הנמצאים כיום בשוק. כך או כך, סדרת Ryzen Threadripper 5000 אמורה לתת קפיצת ביצועים מכובדת בהשוואה לקודמה המבוססת על ארכיטקטורת Zen2.

בשלב זה AMD טרם חשפה פרטים רשמיים אודות סדרת המעבדים Ryzen Threadripper 5000 ואין עדיין תאריך השקה מדויק. להערכתנו, AMD נערכת להשיק את המעבדים האלה ברבעון הרביעי של השנה (2021) או לכל המאוחר במהלך הרבעון הראשון של 2022.

לרכישת מעבדי AMD לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן