amd-ryzen-cpu-main

שמועה: מעבדי APU מסדרת Ryzen 6000 נכנסו לשלב ייצור המוני

בעוד שאינטל מתכוננת להשקת מעבדי ה-Alder Lake, ייתכן וגם AMD מתכוננת להשיק מספר מעבדים חדשים במקביל לכך. על פי מידע שפורסם בטוויטר על ידי מדליפים כדוגמת Greymon55, נראה כי AMD מתכננת להשיק את סדרת המעבדים Rembrandt כבר במהלך CES 2022.

נכון להיום, אין שום מידע רשמי מצד AMD אודות סדרת Rembrandt אך על פי מספר הדלפות אנחנו יודעים כי מדובר במעבדי APU המבוססים על ארכיטקטורת Zen3 בשילוב כרטיס מסך מארכיטקטורת Navi. נציין כי על פי חלק מן ההדלפות, ייתכן והמעבדים מבוססים על ארכיטקטורת Zen3 משופרת שתקרא Zen3+. בשלב זה אין אישור לשמועה זו.

מאחר וסדרת Rembrandt לא תבוסס על ארכיטקטורת Zen4, סביר להניח שלא נראה שיפור גדול בביצועי המעבד עצמו. החידוש המשמעותי במעבדי Rembrandt צפוי להיות השילוב של כרטיס מסך מארכיטקטורת Navi שצפוי לתת קפיצת ביצועים נחמדה לביצועים הגרפיים של המעבד. כמו כן, ייתכן וסדרת Rembrandt תהיה סדרת המעבדים הראשונה של AMD שתתמוך בתקן DDR5 וזאת כמובן בתגובה למעבדי Alder Lake של אינטל.

המדליף הידוע Greymon55 כי המעבדים הללו נמצאים כבר בשלב הייצור ההמוני לקראת השקה אפשרית במהלך CES 2022 שיתקיים ממש בתחילתה של 2022. מעבדים המבוססים על ארכיטקטורת Zen4 צפויים להגיע רק במחצית השנייה של 2022 ואולי אפילו לקראת סופה.

לרכישת מעבדי AMD לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן