Intel core series

תושבת LGA1700 עדיין לא הושקה אבל זה לא מונע מהסינים למכור אותה ברשת

תושבת LGA 1700 אמורה לשמש את מעבדי הדור ה-12 של אינטל (Intel) הנקראים Alder Lake וככל הנראה גם את הדור ה-13 הנקרא Raptor Lake. בעוד ש-LGA 1700 עדיין לא הושקה רשמית ועדיין לא הושקו מעבדים או לוחות אם בעלי התושבת הזו, האתר הסיני TaoBao החליט להתחיל למכור אותה.

תושבות שנמכרות בנפרד הן לא מוצר נפוץ והן משמות לרוב לתיקון לוחות אם פגומים – כאלו שבהן נשברה התושבת המקורית. עבור המשתמש הביתי התושבות האלו לא שוות יותר מידי אך הן מהוות רמז נוסף להשקה המתקרבת של מעבדי הדור ה-12. זאת למרות מספר שמועות שצצו בעבר על דחייה של מספר חודשים להשקה.

התמונות באתר TaoBao חשפו גם פרט חדש ומענין מאוד. על גבי כיסוי התושבת ישנו הכיתוב LGA 17xx/LGA 18xx. מדובר באזכור הראשון ברשת לקיומה של תושבת LGA 18XX שבשלב הזה לא ברור מה ייעודה ומתי היא תושק. יש מי שסבור כי מדובר בתושבת המיועדת למעבדי הדור ה-14 של אינטל הנקראים Meteor Lake ואילו אחרים סבורים כי מדובר בתושבת כלשהי למעבדי Xeon WorkStation שיושקו במקביל למעבדי ה-Alder Lake למחשבים נייחים.

כנט כן, התמונות באתר TaoBao נותנות אישור נוסף לכך שהמעבדים של אינטל יהיו בצורת מלבן במקום ריבוע מה שמוביל גם לצורך בתושבת חדשות לקירורי המעבדים. ישנן חברות אשר הודיעו כי הן בודקות אפשרות ליצירת מתאמים לקירורים קיימים ואנחנו מקווים כי הן אכן יצליחו ליצור מתאמים כאלו.

אם אתם מעוניינים לקנות את התושבת החדשה של אינטל, היא עולה כ-5 דולרים בלבד לא כולל משלוח.

לרכישת מעבדי דור 11 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן