intel xe render

עובד אינטל מאשר: כרטיס מסך לגיימרים נמצא 'מעבר לפינה'

שם הקוד DG2 מציין את כרטיסי המסך של אינטל (Intel) המיועדים לגיימרים שאמורים להציג ביצועים גבוהים. בחודשים האחרונים צצו לא מעט שמועות ברשת על DG2 ואפילו קיבלנו כמה ציוציים רשמיים מ-Raja Koduri העומד בראש חטיבת כרטיסי המסך של אינטל.

אמש עלה לרשת ציוץ מעניין מ-Pete Brubaker שעובדת במחלקת קשרי מפתחי משחקים בחטיבת כרטיסי המסך של אינטל. בציוצו ציין Brubaker כי הם מחפשים עובדים חדשים לתפקיד Senior Game Developer Relations Engineer והוסיף כי DG2 נמצא ממש מעבר לפינה.

גיוס עובדים לתפקיד קשרי מפתחי משחקים מעיד על כך שאינטל מעלה הילוך לקראת השקה מתקרבת וכי בכוונתה להעמיק באופן משמעותי את הקשר עם תעשיית המשחקים ש-NVIDIA ו-AMD נמצאות עמוק בתוכה. אינטל שואפת לעבוד בצמוד עם מפתחי המשחקים על מנת לבצע אופטימיזציה והתאמה מירבית ל-DG2 ולכרטיסי המסך העתידיים שלה.

בעוד שטרם נחשף מידע מהותי רשמי אודות DG2, אנליסטים בתעשייה סבורים כי ה-DG2 יציג ביצועים שבין RTX 3070 ל-RTX 3080. בעוד שאינטל לא תצליח להתחרות עם דגמי הדגל היקרים ביותר של NVIDIA ו-AMD, מדובר בהישג מרשים לאינטל שעד היום כרטיסי המסך היחידים שלה היו מובנים במעבד ולא ממש הצליחו להריץ משחקים על הגדרות גבוהות או ברזולוציות גבוהות.

נזכיר כי אינטל השיקה לפני מספר חודשים לשוק את DG1 – כרטיס מסך מוזל ופשוט למחשבים נייחים. לצערנו, ה-DG1 אכזב את קהל הגיימרים לאור התאימות המאוד מצומצמת שלו לצד הביצועים היחסית נמוכים שלו. באופן מעניין ה-DG1 עובד רק בקונפיגורציות מאוד ספציפיות ועם מספר מאוד מצומצם של לוחות אם.

אנחנו מקווים כי ה-DG2 יציג תאימות רחבה יותר ויצליח לתת פייט רציני ל-NVIDIA ו-AMD ששולטות כיום בשוק כרטיסי המסך.

לרכישת כרטיסי מסך מסדרת RTX 30 לחצו כאן

לרכישת כרטיסי מסך מסדרת RX 6000 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן