nvidia-cmp-hx

ה-CMP 40HX נצפה ברשת עם ביצועים גבוהים מהמצופה

ה-CMP 40HX הוא הדגם השני בסדרת CMP החדשה של NVIDIA המיועדת לכורי המטבעות הקריפטוגרפיים. בעוד שה-CMP 40HX אמור היה להגיע לשוק בחודש מרץ השנה (2021), אתר VideoCardz מדווח כי הוא נמצא בשלבי הבדיקה במפעלים של יצרניות צד שלישי כמו ASUS ו-Gigabyte.

דגמי ה-CMP הם כרטיסי מסך ייעודיים לכרייה ש-NVIDIA השיקה לפני מספר שבועות. מדובר בליבות של סדרת RTX 30 שלא עברו את רף הדרישות של NVIDIA ועל כן הוסבו לכריית מטבעות קריפטוגרפיים. בהדלפה חדשה נחשפו יכולות הכרייה של ה-CMP 40HX – הדגם השני בסדרה אשר אמור להציע לפי NVIDIA ביצועים של 36MH/s בכריית אית'ריום (ETH).

ASUS-CMP-40HX-Mining-Hash-Rate-e1619428572437
קרדיט: VideoCardz

התמונה שהגיעה ל-VideoCardz דרך DBS CONSTRUCTION צולמה בעת בדיקה פנימית של כרטיס המסך במפעלים של ASUS שעובדת בימים אלו על גרסה משלה ל-CMP 40HX. בתמונה ניתן לראות ביצועי כרייה של 43.77MH/s המהווים שיפור של כ-21% בהשוואה לביצועים שהובטחו על ידי NVIDIA.

ב-VideoCardz אומרים ששיפור הביצועים נובע מאוברקלוקינג לתדרי הזיכרונות וכן גם אופטימיזציה של צריכת החשמל של הכרטיסים. עוד נמסר כי ASUS ככל הנראה מתכננת להציג לדגמים אלו MSRP של 699$ שהוא ככל הנראה נמוך יותר מזה ש-NVIDIA תכננה להציג.

בשלב זה עדיין לא ברור מתי ה-CMP 40HX יגיע לשוק ומה יהיה תג המחיר הסופי שלו. מה שבטוח הוא שעבור הכורים מדובר בפתרון טוב שאולי אפילו ירחיק את חלקם מסדרת ה-RTX 30 שכל כך קשה להשיג ב-2021 בכל העולם.

לרכישת כרטיסי מסך מסדרת RTX 30 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן