RS1669_AVM-FRITZ-Mesh-Set-Product-Shot-AT-BE-CH-ES-IT-LU-NL-hpr

פתרונות האינטרנט של המותג הגרמני Fritz נוחתים בישראל

ניתוקי אינטרנט, אינטרנט איטי, נטפליקס שנתקע וכמובן טווח Wi-Fi הן כולן בעיות שאנשים רבים נתקלים בהן מידי יום. הסיבה העיקרית לתקלות שכאלו היא הציוד בו אנו משתמשים. ברוב הבתים בישראל, קיים ציוד אינטרנט בסיסי ביותר שלא תמיד מסוגל לענות על צרכי המשתמשים.

על מנת לספק פתרון יעיל ואיכותי לבעיות הללו, חברת סי-די רום החלה לייבא לישראל את מוצרי Fritz הגרמנית. המוצרים של Fritz הינם למעשה פתרונות המבוססים על טכנולוגיית Mesh. טכנולוגיה זו מאפשרת להתקין בבית או במשרד מספר נתבים התומכים בטכנולוגיה הזו ואלו ינהלו את עומס הרשת. נתבי ה-Mesh מסוגלים להעביר באופן אוטומטי וחלק את המשתמש מנתב אחד לאחר וכן גם לנהל בצורה חכמה את העומס שהמכשירים הרבים יוצרים על הרשת.

הודות לטכנולוגיה זו, הנתבים של Fritz מסוגלים לתת מענה איכות לעד 25 אנשים כאשר המשתמש עצמו רואה רק רשת Wi-Fi אחת עם קליטה טובה בכל הבית או המשרד. חשוב לציין כי למוצריה של Fritz ישנם עוד מספר יתרונות, ההתקנה שלהם קלה במיוחד, הממשק שלהם נוח לשימוש לפי דברי החברה והם מסוגלים לאחזר את עצמם במקרה של תקלה ברשת הביתית.

על מנת לוודא כי המכשירים מוקמו בצורה מיטבית, ל-Fritz ישנה אפליקציה המציינת אם הנתבים השונים הותקנו רחוק מידי אחד מן השני ובנוסף, מוצרי Fritz מתקשרים עם עצמם ולכן אין צורך בטיפול בהם. זאת לעומת מוצרים אחרים הזקוקים מדי פעם לעבודות תיקון ותחזוקה ברמת התוכנה.

אחד היתרונות הבולטים של המערכת של Fritz הוא התמיכה בטכנולוגיית 35b supervectoring, מדובר בטכנולוגיה שאותה בזק תאמץ בחודשים הקרובים על מנת לאפשר מהירויות הורדה של עד ל-300Mb/s על גבי כבלי הנחושת (DSL). נכון להיום מרבית הראוטרים בשוק הישראלי לא תומכים בטכנולוגיה הזו. בנוסף, הדגמים של Fritz תומכים גם במגוון פיצ'רים כמו NAS וטלפוניית DECT.

הערכה הבסיסית של Fritz כוללת את המכשיר שמתחברת לראוטר הביתי וכן נתב אחד כאשר עלות החבילה הזו הינה 989 ש"ח. במידת הצורך, ניתן לרכוש ראוטרים נוספים להתמודדות טובה יותר עם העומס וכן להרחבת טווח הקליטה בבית או במשרד.

ניתן לרכוש כבר היום את מגוון המוצרים של Fritz בקישור כאן דרך https://www.plonter.co.il/.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

אסוס משיקה את הקונסולה הניידת ROG Ally

מותג הגיימינג של אסוס (ASUS) הנקרא ROG – Republic Of Gamers משיק באופן רשמי את …

דילוג לתוכן