חברת ASUS מכריזה על ה-Zenbook DUO – המחשב הנייד הראשון בעולם בגודל 14 אינץ' עם מסך כפול

ASUS הכריזה במהלך CES 2024 על ה-Zenbook DUO (2024) UX8406 החדש והמהפכני. מדובר במחשב הנייד הראשון בעולם המצויד בשני מסכי מגע מסוג OLED בגודל 14 אינץ' ברזולוציית 3K בקצב ריענון של 120Hz. ה-Zenbook DUO החדש מגיע עם מקלדת ASUS ErgoSense בגודל מלא  המתחברת ב-Bluetooth.

ה-Zenbook DUO החדש משלב גמישות וריבוי משימות עם ניידות הודות למשקל של 1.35 ק"ג בלבד. המסכים של ה-Zenbook DUO מתחברים עם ציר שטוח של 180° שמאפשר להרחיב מיידית את סביבת העבודה הוויזואלית עד ל-19.8 אינץ'. הציר הגמיש מאפשר לעבוד בכיוון אנכי או אופקי במגוון מצבי שימוש – מחשב נייד, מסך כפול, שולחן עבודה, או שיתוף – הנשלטים על ידי תוכנת ASUS ScreenXpert האינטואיטיבית. ניתן לנתק את המקלדת מהמחשב כדי לחסוך במקום על השולחן ולמנף את המסך השני בתר מקלדת.

מארז ה-14.6 מ"מ הדקיק גם לא מתפשר על יכולות קלט/פלט, עם שתי יציאות Thunderbolt™ 4, יציאת USB 3.2 Gen 1 Type-A, יציאת HDMI® 2.1 (TMDS) ושקע שמע נוח של 3.5 מ"מ, כך שהמשתמשים לא יצטרכו לסחוב איתם עמדות עגינה מסורבלות או מתאמים לכל מקום.

ה-Zenbook DUO מביא למקסימום את הפרודוקטיביות ויכולות הגיימינג, עם מעבד עד ל- Intel Core™ Ultra 9 בעל יחידת עיבוד מובנית לבינה מלאכותית (NPU), זיכרון עד ל-32GB מסוג LPDDR5x, אחסון עד ל-2TB PCIe® 4.0 SSD, סוללה עם תוחלת חיים ארוכה של 75Wh, ומערכת שמע Dolby Atmos® עם תקן של Harman Kardon.

ה-Zenbook DUO עוצב מתוך מחשבה על קיימות ועמידות. הוא משלב מגוון חומרים ממוחזרים, ועמידותו נבדקה לפי תקן MIL-STD-810H האמריקאי כדי להביא את תוחלת החיים שלו למקסימום.

מעבדי Intel Core Ultra כוללים יחידת עיבוד מובנית לבינה מלאכותית (NPU) של Intel. יחידת עיבוד זו מספקת מנוע ייעודי שעוזר להפעיל חוויות בינה מלאכותית במחשב, גרפיקה סוחפת ברמה אחרת, ועיבוד עם ביצועים גבוהים בהספק נמוך, כך שהמשתמשים יכולים לעבוד, לשחק וליצור מבלי לדאוג לחיי הסוללה.

ה-NPU מאיץ מגוון רחב של משימות והופך את ה-Zenbook DUO ליעיל ביותר לעבודה, ליצירה ולבידור. כל זה מאפשר למשתמשים לנהל עומסי עבודה מורכבים באופן חלק ולשפר את הפרודוקטיביות. יחד עם שטח התצוגה העצום הקיים ב-Zenbook DUO משתמשים יכולים להפעיל ללא מאמץ את כל האפליקציות האהובות עליהם – ולהשאיר אותן בתצוגה – בו זמנית.

מסכי ה-ASUS Lumina OLED עומדים בתקן של Dolby Vision® ושל Pantone®. תקנים אלו מבטיחים מרחב צבעים 100% DCI-P3 בדירוג קולנועי שמבטיח עיבוד צבע מדויק ומלא חיים. יש למסכים אלו גם תקן VESA DisplayHDR™ True Black 500 לרמות השחור העמוקות ביותר.

מסכי המגע תומכים גם בקלט של עט דיגיטלי מסוג ASUS Pen בעל 4096 רמות הלחיצה. תוכנת ScreenXpert המובנית מאפשרת תמיכה במחוות מרובות לתפעול אינטואיטיבי, כמו בטלפון חכם: המשתמשים יכולים להפעיל מקלדת וירטואלית, להגדיל חלונות ולעשות עוד מגוון פעולות באמצעות מחוות פשוטות של מספר אצבעות.

המקלדת הניתקת של Zenbook DUO מתיישבת בין שני המסכים שלו. עיצוב זה משפר את הניידות והנוחות, ומאפשר למשתמשים להשתמש או לטעון בצורה חלקה את המקלדת בכל עת ללא הגדרות נוספות. מחברי ה-Pogo-Pin שבקצה המסך התחתון מבטיחים עגינה ללא טרחה, עם מיקום אוטומטי בעזרת מגנטים הנמצאים על ה-Pogo-Pin ובפינות המסך השני, מה שמשפר עוד יותר את חווית המשתמשים הכוללת.

ASUS מחויבת לצמצם את ההשפעה על הסביבה, ה-Zenbook DUO מיוצר מ-90% סגסוגת מגנזיום-אלומיניום ממוחזרת ממקור תעשייתי (PIR). הוא מתעלה משמעותית על דרישות היעילות האנרגטית של  ENERGY STAR® בעד ל-47.6%, וכל אריזות הנייר עשויות מ-100% תערובת נייר ממוחזר המאושר על ידי FSC. בדיקות העמידות המחמירות לפי הדרישות של תקני MIL-STD-810H הקפדניים מבטיחות שה-Zenbook DUO הוא מחשב אמין ועמיד במיוחד.

קרדיט תמונות: ASUS ישראל

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

אסוס חושפת שורה של מחשבי גיימינג ניידים חדשים

אסוס הכריזה במהלך כנס CES 2024 על שורה של מחשבי גיימינג ניידים חדשים. המחשבים החדשים …

דילוג לתוכן