מותג מחשבי ה-NUC של אינטל עובר לחברת אסוס

בשבוע שעבר הודיעה אינטל (Intel) באופן רשמי כי היא היא לא תשווק יותר מחשבי NUC חדשים. על פי ההודעה שפורסמה לעיתונות, אינטל אמרה כי היא לא תשקיע יותר כספים באופן ישיר בחטיבת מחשבי ה-NUC שלה. חטיבה זו הייתה אחראית על מחשבי ה-NUC הקטנים והמפורסמים של אינטל.

כעת, ענקית המחשבים אסוס (ASUS) מודיעה כי היא הגיעה להסכם חדש עם אינטל שבמסגרתו היא תיקח בעלות על מותג ה-NUC. במסגרת ההסכם, ASUS תהיה אחראית על מחשבי ה-NUC הקיימים כיום בשוק וכן תפתח מחשבי NUC חדשים המבוססים על דורות המעבדים הבאים של אינטל.

עבור ASUS, מדובר בהזדמנות נהדרת לבסס עוד יותר את חטיבת מחשבי המיני שלה. בשנים האחרונות אסוס השיקה מגוון מחשבי מיני שזכו ללא מעט פרסים ועניין בקרב עסקים ומשתמשים ביתיים כאחד. רכישת מותג ה-NUC של אינטל יכול לסייע לה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום הזה.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לא בהכרח ש-ASUS תשמור על מיתוג ה-NUC הקיים. ייתכן ו-ASUS תבצע מיתוג מחודש למחשבי ה-NUC לכזה שישתלב בצורה טובה יותר עם שאר מחשבי המיני שלה. יהיה מעניין לראות מה ASUS תעשה עם מיתוג ה-NUC המפורסם.

באשר לאינטל עצמה, היא ציינה כי היא ממשיכה לעבוד מול השותפות העסקיות והטכנולוגיות שלה במטרה לעמוד בהסכמים הנותרים של חטיבת מחשבי ה-NUC.

המהלך הזה מגיע לאחר שורה של מהלכים אסטרטגיים נוספים שאינטל מבצעת בשנים האחרונות על מנת למקד את עצמה ברמה העסקית והטכנולוגיות לתחומי הליבה שלה. רק לפני מספר שנים מכרה אינטל את חטיבת האחסון שלה ל-SK Hynix.

בשלב הזה עדיין לא ברור כמה זמן התבשלה העסקה שבין אינטל ל-ASUS. בשבועות הקרובים סביר להניח ש-ASUS תשתף מידע נוסף אודות האופן שבו תבוצע האינטגרציה של מותג ה-NUC לשאר המוצרים שלה.

לרכישת מחשבי ASUS MiniPC לחצו כאן

לרכישת מחשבי Intel NUC לחצן כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן