intel xe

יש תאריך: אינטל תשיק את כרטיסי המסך שלה למחשבים ניידים ב-30 למרץ

אחרי ההבטחות של אינטל (Intel) ב-CES 2022 להשקה ברבעון הראשון, היא מאשרת באופן רשמי כי היא סדרת כרטיסי המסך שלה Arc Alchemist Mobile תושק ב-30/3/2022. האישור מגיע דרך עמוד חדש באתר שלה המזמין אנשים לצפות באירוע ההשקה באופן מקוון בשידור חי.

בשלב זה אינטל בוחרת שלא לחשוף את כרטיסי המסך למחשבים נייחים מסדרת Arc Alchemist והיא ככל הנראה תעשה זאת ברבעון השני של השנה (2022), כפי שציינו בכתבה כאן. סביר להניח שאינטל רוצה להגיע להשקת הדגמים למחשבים נייחים עם מלאי גדול יותר ודרייברים בשלים יותר.

בינתיים, ליסה פירס, סמנכ"ל בכירה באינטל אישרה כי החברה תשיק, בין היתר, את ה-Arc A370M שאמור לתת ביצועים כפולים בהשוואה לאלו של כרטיס המסך המובנה במעבד במשחקים כמו Metro Exodus. פירס מאשרת גם כי החברה תשיק דגמים חזקים יותר מן ה-A370M. בשלב זה לא ברור האם הם יושקו ב-30 לחודש יחד עם ה-A370M או ברבעון השני עם כרטיסי המסך למחשבים נייחים.

באשר לתאימות ולדרייברים, פירס ציינה בהודעתה כי אינטל עובדת בימים אלה על שיפור הדרייבים ועובדת אל מול תעשיית המשחקים ותעשיית יצירת התוכן על אופטימיזציה בין התוכנות לכרטיסי המסך שלה. עם השקת דגמי Arc אינטל צפויה לספק מאגר מידע מפורט אודות ביצועים ותאימות בין סדרת Arc Alchemist לתוכנות והמשחקים השונים הקיימים בשוק.

במקביל אינטל מאשרת כי במהלך כנס המפתחים GDC 2022 המתקיים השנה בתאריכים 21/3 – 25/3 היא תחשוף פרטים נוספים אודות XeSS (המקבילה ל-DLSS) ואודות טכנולוגיית ה-Real Time Ray Tracing שלה. אינטל הדגימה בעבר את שתי הטכנולוגיות בכנסים שונים וכעת אנחנו מקווים כי נקבל רשימה חלקית של משחקים תומכים או אפילו מדדי ביצועים.

לרכישת מוצרי אינטל לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן