Intel-DG1-chip-2
ה-Iris Xe MAX. קרדיט: אינטל

אינטל מאשרת: כרטיסי המסך למחשבים נייחים יגיעו ברבעון השני של 2022

לאחר שחשפה באוגוסט האחרון (2021) את מותג מוצרי הגרפיקה שלה בשם Intel Arc, חברת אינטל (Intel) מספקת היום (ה' – 17/02/22) פרטים נוספים על כניסתה לשוק כרטיסי המסך. לפי הודעתה, אינטל מתכוונת לספק למעלה מ-4 מיליון כרטיסי מסך ב-2022.

עוד אינטל מוסרת כי כבר ברבעון הנוכחי יחלו יצרני מחשבים ברחבי העולם למכור לפטופים עם כרטיסי הגרפיקה מסוג Intel Arc Alchemist. את כרטיסי המסך למחשבים נייחים תשיק אינטל ברבעון השני של 2022.

ההודעה הזו של אינטל מהווה למעשה אישור רשמי למספר הדלפות שהופצו בשבועות האחרונים לפיהן כרטיסי המסך למחשבים ניידים יגיעו ברבעון הראשון בעוד שכרטיסי מסך למחשבים נייחים יגיעו רק ברבעון השני. נזכיר כי הצפי המקורי של הגיימרים היה כי כרטיסי המסך למחשבים נייחים יושקו גם הם ברבעון הראשון של 2022.

כמו כן, בימים אלו עובדת אינטל על פרויקט בשם ""Project Endgame שמטרתו לאפשר למשתמשים לגשת לכרטיסי המסך שלה מרחוק באמצעות שירות ייחודי שיספק גם זמן שיהוי נמוך במיוחד. פרויקט זה יהיה זמין כבר במהלך השנה הנוכחית (2022).

העברת השקת כרטיסי המסך לרבעון השני תאפשר לאינטל להגדיל את המלאי שיהיה זמין לגיימרים ביום ההשקה לצד מרווח זמן גדול יותר לעבודה על הדרייברים לדגמים המיועדים למחשבים נייחים. על פי מספר מקורות מהימנים, האתגר המרכזי שנשאר לאינטל הוא להכין דרייברים שיספקו אופטימיזציה טובה לכמה שיותר משחקים כבר ביום ההשקה של כרטיסי המסך למחשבים נייחים.

במצב השוק הנוכחי, אינטל תהיה חייבת להציג מלאי גדול ולהביא מוצר מוגמר לא רק ברמת החומרה אלא גם ברמת התוכנה. דרייברים לא מלוטשים עלולים להכתים תקופה ארוכה את המוניטין שאינטל מנסה לבנות בתחום כרטיסי המסך. מעבר למוניטין שלה, כמובן אף אחד לא היה רוצה כרטיס מסך שלא עובד טוב בכל משחק. כמו כן, אם המלאי יהיה מצומצם אינטל לא תצליח להשיג נתח שוק משמעותי בתחום כרטיסי המסך.

לרכישת מוצרי אינטל לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן