nvidia RTX 3050 Image
כרטיסי המסך החדשים. קרדיט: יח"צ

חברת NVIDIA מכריזה על כרטיסי מסך חדשים מסדרת GeForce RTX 30 בכנס CES 2022

NVIDIA חשפה היום (ג', 4.1.22) כרטיסי מסך חדשים עבור מחשבים ניידים ונייחים כחלק מסדרת GeForce RTX 30 וכן למעלה מ-160 מחשבי גיימינג וסטודיו המבוססים על ארכיטקטורת NVIDIA Ampere.

NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti ו-GeForce RTX 3070 Ti לניידים מציגים רמה חדשה של ביצועים

בהכרזה וירטואלית מיוחדת שקיימה NVIDIA בכנס CES, חשפה החברה את כרטיס המסך החדש למחשבים ניידים NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti, שמביא את ביצועי הדגל של סדרת 80Ti גם למחשבים ניידים. דגם ה-RTX 3080 Ti כולל 16GB של זיכרון ה-GDDR6, ומציע ביצועים טובים משל ה-NVIDIA TITAN RTX המיועד למחשבים נייחים. מחירם של המחשבים הניידים המבוססים על ה-RTX 3080 Ti יחל ב-2,499 דולר.

לצידו, הכריזה NVIDIA גם על כרטיס המסך NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti. דגם זה יגיע עם שיפור של עד 70% בביצועים בהשוואה ל-RTX 2070 SUPER למחשבים ניידים. מחירם של מחשבים ניידים המבוססים על ה-RTX 3070 Ti יחל ב-1,499 דולר.

כמו כן, הכריזה NVIDIA על הדור הרביעי לטכנולוגיית Max-Q, שחוללה מהפכה בביצועי מחשבים ניידים מאז הוצגה לפני ארבע שנים. הטכנולוגיה החדשה תציע תמיכה באופטימיזציה לביצועי המעבד (CPU Optimizer), שדרוג לחיי הסוללה באמצעות Battery Boost 2.0 וכן תתמוך ב-Rapid Core Scaling.

NVIDIA GeForce RTX 3050 – תמיכה ב-Ray Tracing במחיר החל מ-249 דולר

NVIDIA ממשיכה בהרחבת משפחת כרטיסי המסך מבוססי ארכיטקטורת NVIDIA Ampere עם ההכרזה של ה-GeForce RTX 3050 למחשבים נייחים. כרטיס המסך החדש למחשבים נייחים מביא את הביצועים והיעילות של ארכיטקטורת Ampere עם תמיכה בטכנולוגיית Ray Tracing.

ה-GeForce RTX 3050 למחשבים נייחים, שיהיה זמין לרכישה במחיר MSRP של החל מ-249 דולר, הופך את טכנולוגיית Ray Tracing לנגישה מתמיד. כרטיס המסך החדש כולל את הדור השני לליבות ה-RT לצד הדור השלישי לליבות Tensor, זאת עבור תמיכה בטכנולוגיות DLSS ובינה מלאכותית, כמו גם זיכרון 8GB GDDR6. ה-RTX 3050 יהיה זמין לרכישה החל מה-27 בינואר.

למעלה מ-160 מחשבים ניידים חדשים המונעים באמצעות GeForce RTX

היצרניות המובילות בעולם מביאות לשוק למעלה מ-160 ניידים לגיימרים ויוצרים המבוססים על ארכיטקטורת Ampere  המהפכנית עם תמיכה בדור השני של ליבות RT עבור ביצועי Ray Tracing, ודור שלישי של ליבות Tensor עבור שימוש בטכנולוגיות DLSS ובינה מלאכותית, בעיצובים חדשים, דקיקים וקלי-משקל אך העוצמתיים ביותר אי פעם. המחשבים יהיו מבוססים על המעבדים (CPUs) המעודכנים ביותר ויגיעו במגוון של תצורות וגדלים לרבות מחשבים ניידים עם מסך כפול או עם מסך 14 אינץ' – רבים מהם תומכים ב-G-SYNC וברזולוציית p1440.

קטגוריה חדשה של מסכים1440p Esports

עם הגידול הגלובלי ב-Esports, הדרישה למסכי Esports מזנקת פי 2 מדי שנה. מסכים ברזולוציית 1080p שולטים בקטגוריית מסכי Esports כבר יותר מעשור – הודות לרזולוציה הנמוכה שאפשרה קצב פריימים ורענון גבוהים יותר. כעת, עם יכולות הרינדור של כרטיסי NVIDIA GeForce RTX החדשים, משחקי Esports יכולים להגיע ליותר מ-360 פריימים לשנייה ברזולוציית 1440p.

על פי מחקר של NVIDIA Research, מסך 27 אינץ' ברזולוציית 1440p יכול לדייק את הכיוון (Aiming) בעד ל-3% בהשוואה למסכי 1080p 24 מסורתיים, זאת כאשר מכוונים על מטרות קטנות. עבור משחקים תחרותיים, כשכל מילי-שניה נחשבת, 3% יכולים לעיתים לייצר את ההבדל בין ניצחון להפסד. NVIDIA חושפת ארבעה מסכים חדשים בקטגוריה מבית אסוס, AOC, MSI ו-ViewSonic.

בנוסף, NVIDIA הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה שלה עם EA שתביא את Battlefield 4 ואת Battlefield V לפלטפורמת הגיימינג בענן GeForce Now וכן על שיתוף פעולה עם חברת סמסונג שיביא את שירות GeForce Now לטלוויזיות החכמות של החרה החל ברבעון השני של 2022. מהלך זה מגיע לאחר שבחודש שעבר שוחררה גרסת בטא של GeForce Now על מסכים חכמים של חברת LG.

לרכישת כרטיסי מסך מסדרת RTX 30 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן