nimg.ws.126

קירור הסטוק החדש של אינטל מפתיע לטובה במבחן ראשון

כבר שנים רבות שקירורי הסטוק המגיעים עם חלק מהמעבדים של אינטל (Intel) נחשבים לגרועים מאוד ולא מצליחים לקרר את המעבדים תחת עומסים. השנה נראה שאינטל החליטה להפתיע לטובה עם שלושה קירורי סטוק חדשים אשר יושקו יחד עם שאר המעבדים בסדרת Alder Lake S מהדור ה-12.

על פי ההערכות אינטל תציג את מעבדי Alder Lake נוספים למחשבים נייחים במהלך CES 2022. מדוברי במעבדי Non K אשר אמורים להיות זולים יותר וחלשים יותר ממעבדי הדגל שהושקו לפני קצת יותר מחודש. על פי מידע שיש עד כה ברשת, אינטל אמורה להציג שלושה קירורי סטוק חדשים אשר יגיעו עם המעבדים המדוברים.

בהדלפה חדשה שעולה לרשת, נראה סיקור של המעבד i5-12400 שטרם הושק מצויד באחד מקירורי הסטוק החדשים של אינטל בעל המק"ט RM1. בעוד שהסיקור לא היה מאוד מעמיק, הוא כן הציג הרצה של AIDA64 FPU Stress Test ובה המעבד הגיע לממוצע של כ-70 מעלות עם פיקים אל 75 מעלות.

על מנת לשמור על הטמפרטורה הזו, המסקר טוען כי הקירור הגיע למהירות של כ-3,100RPM. מדבריו של המסקר עולה כי הקירור אכן הפיק רעש אך לא ברמה שמאוד מפריעה בשימוש היום יומי. עוצמת הרעש המדויקת שלו לא ברורה בשלב זה.

מדובר בטמפרטורה תקינה לחלוטין שכמובן צפויה להיות קצת יותר נמוכה במרבית המשחקים שכן הם מאמצים פחות את המעבד. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בעוד שהבדיקה שדלפה לרשת מראה סימנים חיוביים וטובים, מדובר בבדיקה ראשונה ומצומצמת. עם השקת מעבדי Alder Lake הנוספים, סביר להניח שיעלו לרשת מגוון של סיקורים הבודקים גם את קירורי הסטוק החדשים במגוון רחב של מבחני ביצועים, תוכנות עריכה ומשחקים.

השנה, לקירורי הסטוק ישנה חשיבות גדולה מתמיד לאור המבחר המצומצם של הקירורים התומכים בתושבת LGA 1700 החדשה. קירורי סטוק טובים בהחלט יעזרו לאינטל להפוך לקצת יותר אטרקטיבית בשוק המעבדים הרותח.

לרכישת מעבדים ולוחות אם מהדור ה-12 של אינטל לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן