ASUS-Noctua gpu conecpt

הדלפה: אסוס עובדת על כרטיס מסך עם קירור של Noctua

כבר שנים רבות ש-Noctua נחשבת ליצרנית קירורי האוויר המובילה בתעשיית המחשוב. ה-NH-D15 למשל, זכה בשורה ארוכה של פרסים והוא אף מהווה תחרות רצינית לקירורי AIO שיקרים ממנו בכמה מונים.

כעת מסתמן כי אסוס (ASUS), עובדת על כרטיס מסך המבוסס על קירור של Noctua. פרטים אלו נחשפים דרך אתר EEC בו הופיע מק"ט של RTX 3070 המשלב קירור של Noctua. כמו כן, הועלתה לרשת גם תמונת המחשה של כרטיס מסך עם קירור בצבעים החומים של Noctua. ככל הנראה מדובר בפרויקט מודינג כלשהו ולא בדגם שיושק על ידי אסוס.

יהיה מעניין לראות האם המאווררים של Noctua יצליחו לשפר את מערכי הקירור של אסוס והאם בכלל כרטיס המסך הזה יימכר בצורה רחבה בהתחשב במחסורי השבבים העצומים שהעולם מתמודד עימם. כמו כן, נזכיר כי זה לא שיתוף הפעולה הראשון שבין אסוס ל-Noctua. גם חלק מקירורי ה-AIO של אסוס מגיעים עם מאווררים של Noctua וזה בהחלט מעניק לאסוס יתרון מסוים על פני המתחרות.

בשלב זה לא ידוע מתי יושק כרטיס המסך המדובר. גם לא ברור האם מדובר בדגם אחד של RTX 3070 או שנראה גרסאות עם קירורי Noctua לכל כרטיסי המסך מסדרת RTX 30. אתר Hwcooling ניסה לפנות לאסוס במטרה לקבל קצת יודע אך אסוס אמרה כי היא לא חושפת מידע בנושא בשלב זה.

לרכישת כרטיסי מסך של אסוס מסדרת RTX30 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

Intel cpu chip raptor lake

אינטל מתייחסת לראשונה לקריסות של מעבדי הדור ה-13 וה-14

בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים ברשת על חוסר יציבות של מעבדי הדגל של אינטל מסדרת …

דילוג לתוכן