ASUS-RTX30-Hero-Banner

אסוס רושמת למעלה מ-100 כרטיסי מסך חדשים ב-EEC

המדליף המפורסם momomo_us הבחין כי אסוס (ASUS) רשמה למעלה מ-100 כרטיסי מסך חדשים ב-EEC (ר"ת Eurasian Economic Commission regulatory office). כלל הרישומים החדשים הם כרטיסי מסך המבוססים על השבבים של NVIDIA המיועדים למגוון שימושים.

רישומי ה-EEC מעידים על כך שהמוצרים עתידים להגיע לשוק בקרוב. בעוד שזה לא חדש שרישומי EEC חושפים מוצרים טרם ההשקה זה מאוד חריג לראות רישום של כל כך הרבה דגמים. בין הרישומים ניתן למצוא דגמי CMP המיועדים לכורי המטבעות הקריפטוגרפיים, גרסאות V2 לכרטיסי המסך הקיימים וכן גם את דגמי ה-RTX 3070Ti וה-RTX 3080Ti.

גרסאות ה-V2 הן ככל הנראה גרסאות ה-LHR או במילים אחרות גרסאות עם חסמי הכרייה החדשים של NVIDIA. באופן מעניין הופיעו גם מק"טים של RTX 3090 תחת גרסאות ה-V2 כך שייתכן ובהמשך NVIDIA תשיק גרסה שלו עם חסם כרייה.

ASUS-EEC-May-2021
מתוך רישומי ה-EEC. קרדיט: VideoCardz

ההדלפה גם מאשרת ש-NVIDIA לא מתכננת להשיק בשלב זה כרטיס מסך מסוג RTX 3090Ti וזאת למרות שהתוכנה של Zotac רמזה על קיומו. ייתכן ומדובר בסתם Place Holder בתוכנה שלהם וייתכן שזה דגם שיושק רק בשלב מאוחר יותר של השנה.

קצת אירוני לראות מאות מק"טים של כרטיסי מסך מסדרת RTX 30 בעוד שבפועל, המלאי מאוד מצומצם והמחירים גבוהים מתמיד. עדיין לא ברור מתי בדיוק תצליח NVIDIA והספקיות שלה לעמוד בביקוש הרב לסדרת RTX 30 אבל מה שבטוח הוא שאנחנו הולכים לראות לא מעט "השקות נייר" השנה.

לרכישת כרטיסי מסך מסדרת RTX 30 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן