waterblock RTX3090_image8_light

אסוס מכריזה על סדרת כרטיסי המסך ASUS EKWB GeForce RTX 30

אסוס (ASUS) מכריזה על סדרת כרטיסי המסך ASUS EKWB GeForce RTX 30 Series, פרי פיתוח ושיתוף פעולה בין אסוס ל-EK המדגיש עיצוב קשיח, נוחות שימוש עבור קירורי Custom Loop וכן ביצועים גבוהים. הסדרה החדשה מכילה את כרטיסי המסך ASUS EKWB GeForce RTX 3070, 3080 ו-3090 ומספקת היישר מהקופסה פתרון עבור מערכות קירור נוזלי בלולאה מותאמת.

הדיוק של טכנולוגיית Auto-Extreme של אסוס ותהליכי הבדיקה המחמירים במהלך הייצור מבטיחים אמינות, בעוד שמערכת הקירור מהונדסת באופן המאפשר לבצע פיזור תרמי מהיר, יעיל ואפקטיבי על פני רכיבים קריטיים, זאת תוך שמירה על העיצוב הפופולרי שמציעה EK. פתרונות רבי עוצמה אלה משולבים באופן אלגנטי על כרטיסי המסך והם כוללים תאימות עם מגוון רחב של מארזים, כולל מארזים קטנים במיוחד.

כרטיסי המסך ASUS EKWB GeForce RTX 30 Series מהווים פתרון מעולה עבור בוני מערכות מנוסים המחפשים פתרון חדש ואמין עבור המחשב החדש שהם בונים, או עבור מתחילים בתחום שמחפשים התחלה חלקה לבניית המחשב הראשון שלהם עם לולאת קירור מים – Custom Loop.

הדיוק והאמינות ההנדסיים של אסוס

ASUS EKWB GeForce RTX 3090 ו-3080 יוצרו על ידי שימוש בטכנולוגיית Auto-Extreme שמסייעת להלחים את הרכיבים לכרטיס עצמו בדיוק קיצוני. כל הכרטיסים מגיעים עם לוחית אלומיניום אחורית שמונעת מהכרטיס להתעקם וכן עם סוגר הרכבה בגודל תושבת יחידה שעשוי מפלדת אל-חלד 304 המציעה עמידות טובה יותר לקורוזיה. הרכבת מערכת קירור המים מבוצעת בידי אסוס במהלך הייצור, כך שכל כרטיס מסך מוכן היישר מהקופסה לספק ללקוחות ביצועים גבוהים ואמינות.

waterblock RTX3090_image3
כרטיס מסך מהסדרה החדשה. קרדיט: ASUS

העיצוב המתקדם של מערכת הקירור במים של EK

EK הביאה לשולחן את מערכת הקירור במים האגדית שלה עם מבנה שכולל לוחית קירור יעיל מנחושת מצופה בניקל ואת מנוע הקירור בזרימה חצויה של EK שתוכן לשמירת מרכיבי המפתח קרים, ולא משנה מהי מהירות השאיבה או הגדרת הזרימה. החלק העליון היצוק מאקריליק חושף את נוזל הקירור תוך כדי זרימתו במערכת, ואת רצועת ה-ARGB המתפרשת לאורך הכרטיס, ותואמת Aura Sync, ניתן לסנכרן עם שאר חלקי המחשב.

הטוב משני בעולמות

כרטיסי המסך מסדרת ASUS EKWB GeForce RTX 30 הם מוצרים אלגנטיים של אסוס ו-EK המשלבים את המומחיות של שתי החברות. הם יוצרים פתרון חדש לחלוטין לשוק שמעודד מערכות קירור מים בהתאמה אישית. כרטיסי מסך אלו מעצימים בוני מערכות עם ניסיון בקירור מים וכן כאלה שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום עם מפתח למנעול שמאחוריו הרמה הבאה של חדשנות הקירור בלולאה המותאם.

לרכישת כרטיסי המסך של אסוס מסדרת RTX 30 לחצו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן