אסוס משיקה ציוד היקפי חדש לגיימרים

Republic of Gamers, מותג הגיימינג של אסוס (ASUS), משיק ציוד גיימינג חדש המספק את חוויית המשחק המוחלטת: מקלדת הגיימינג ROG Falchion, אוזניות הגיימינג ROG Cetra RGB, ומסך הגיימינג ROG Strix XG16.

ROG Falchion-3
ה-ROG Falchion. קרדיט: אסוס

ROG Falchion – מקלדת משחקים אלחוטית

ROG Falchion היא מקלדת מכנית אלחוטית חדשנית המגיעה בתצורת 65%. המקלדת החדשה מגיעה עם כיסוי רב תכליתי ולוח מגע אינטראקטיבי המאפשר לשנות את עוצמת הקול, לנגן ולהשהות מוזיקה, ולבצע זום פנימה והחוצה במסך. בנוסף, ניתן לתכנת את לוח המגע לשימוש כמקש מקרו, ונוריות ה-LED RGB שבלוח המגע מראות את מצב הסוללה בזמן אמת. לדברי אסוס, זמן התגובה של המקלדת עומד על 1ms בלבד כאשר היא מתחברת למחשב בתדר של 2.4Ghz. מקלדת ה-ROG Falchion מציעה חיי סוללה שמסתכמים בעד 400 שעות עבודה. עם העיצוב המעודכן והתכונות הידידותיות למשתמש, ROG Falchion מעצימה שחקנים עם שליטה וביצועים ברמה גבוהה יותר.

ROG Cetra RGB
ה-ROG Cetra RGB. קרדיט: אסוס

ROG Cetra RGB – אוזניות גיימינג

אוזניות הגיימינג ROG Cetra RGB תומכות במספר פלטפורמות משחק, כולל טלפונים חכמים, מחשבים אישיים עם Windows או macOS וכן Switch של נינטנדו. טכנולוגיית ביטול הרעשים הפעילה (ANC) והמצב 'הסביבתי' המשולב באוזניות מאפשרים למשתמשים לשקוע לחלוטין ללא כל הפרעה במשחקים, מוזיקה או כל פעילות אחרת. האוזניות החדשות מגיעות עם דרייברים בגודל 10 מ"מ המספקים צלילי משחק ממוטבים ובס חזק. המשתמשים יכולים לבחור אחד משלושה גדלי Earcups – הכל כדי לספק גמישות שמבטיחה שימוש נוח. תאורת ה-RGB הניתנת להתאמה אישית מאפשרת למשתמשים ליהנות מאודיו באיכות גבוהה בסגנון מיוחד.

ROG Strix XG16 product image
ה-ROG Strix XG16. קרדיט: אסוס

ROG Strix XG16 – מסך נייד לגיימרים

ROG Strix XG16 הוא מסך גיימינג נייד בגודל 15.6 אינץ' עם סוללה מובנית. המסך הנייד החדש תומך בקצב רענון של 144 הרץ ורזולוציית 1080p. ברמת החיבוריות המסך מגיע עם שני חיבורי USB-C וחיבור microHDMI יחיד המספקים גמישות וכן את היכולת להטעין אותו במהלך משחק. המעמד הנפתח הידידותי למשתמש בחלק האחורי ניתן לפתיחה עד 70 מעלות. הוא מאפשר למקם את המסך ביציבות על משטח שטוח או להשתמש בו במצב אנכי לנוחות צפייה תוך כדי תנועה. מתחת למעמד מוצאים עיצוב רשת בתבנית סייברטקסט. עיצוב זה רק מוסיף לאסתטיקה העתידנית שלו. המסך מציע צבעים באיכות ובהירות גבוהים, ופאנל ה-IPS מאפשר צפייה בווידאו גם בזוויות רחבות. ROG Strix XG16 תואם לשימוש עם ROG Tripod המאפשר לשחקנים ניידים למקם את המסך מעל המחשב הנייד לעבודה במסך כפול.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

אסוס משיקה את הקונסולה הניידת ROG Ally

מותג הגיימינג של אסוס (ASUS) הנקרא ROG – Republic Of Gamers משיק באופן רשמי את …

דילוג לתוכן