חברת XPG משיקה שלל מוצרים חדשים לגיימרים

XPG מבית ADATA, הנחשבת לספקית מובילה של מוצרי גיימינג, מוצרי Esports ומוצרים לחובבי מחשבים משיקה סדרה חדשה של ספקי כוח בעלי דירוש Bronze, והרחבה של פורטפוליו אביזרי הגיימינג: VENTO 120 fan, VENTO 120 ARGB fan וגם PRIME ARBG LED strip.

XPG PYLON
ה-XPG PYLON. קרדיט: XPG

ספק הכוח XPG PYLON

לאור הביקוש והרב והביקורות החיובות לספק הכוח XPG CORE REACTOR,חברת XPG חושפת את XPG PYLON – ספק כוח חדש אשר אמור לתת מענה למגוון רחב של משתמשים מכל רחבי העולם. ה-XPG PYLON הוא ספק כוח בעל דירוג 80Plus Bronze ועל כן הם מגיעים ליעילות של עד ל-89% הקרובה לתקן Gold.

סדרת ספקי הכוח החדשה הונדסה על מנת לעמוד בעומס מתמשך לאורך כל שעות היממה ומגיעה בהספקים של 450W, 550W, 650W וגם 750W על מנת להתאים לכמה שיותר משתמשים.

ה-XPG VENTO. קרדיט: XPG

מאווררי XPG VENTO

מאווררי ה-XPG VENTO 120 fan וגם VENTO 120 ARGB מביאים יכולות קירור מעולה למגוון רחב של מארזים מבלי התפשרות על רעש המערכת. המאווררים מגיעים עד ל-1,200RPN ויכולים לספק את זרימת האוויר של 45.3CFM כדי להבטיח כי הרכיבים יישארו קרירים. הודות למיסבי Rifle, המאווררים מצליחים להישאר שקטים יותר ביחס למאווררים "רגילים" כאשר לפי המדידות של XPG, הם מגיעים רק ל-23 דציבלים.

המאווררים החדשים נועדו גם לעבודה ממושכת ומסוגלים לשרוד עומס מסוג MTTF במשך 60,000 שעות וב-40 מעלות צלזיוס. משתמשים אשרו יקנו את גרסת ה-ARGB של המאוורר יוכלו לשלוט בתאורת הלד שלו דרך התוכנות המוכרות של יצרניות לוחות האם הגדולות.

productGallery7404
הכבל המאריך החדש. קרדיט: XPG

XPG PRIME ARBG Extension Cable

ה-XPG PRIME ARBG Extension Cable הוא כבל חשמלי מאריך חדש לחיבור ה-24pin ATX שמיועד ללוח האם. בניגוד לכבלים מאריכים סטנדרטיים ה-XPG PRIME ARBG Extension Cable כולל בתוכו תאורת RGB ובכך מאפשר לשנות את צבע הכבל ואף להחיל עליו שלל אפקטי תאורה הזמינים בתוכנות השליטה של יצרניות לוחות האם הגדולות. כבלים מאריכים בעלי תאורת RGB הם טרנד חדש שעכשיו גדל ומתפתח בעולם ונראה כי XPG מעוניינת להוביל אותו.

XPG PRIME ARBG LED Strip

ה-XPG PRIME ARBG LED Strip מספקת למודרים (Modders) מראה ייחודי למערכות שהם בונים הודות לתאורת ARGB בעלת צבעים חיים, שמונה צבעים מוגדרים מראש וארבעה אפקטי תאורה עבור סך של שנים עשר אפשרויות. רצועת הלד החדשה משתמשת בשבב ה-5050 המספק ל-XPG PRIME ARBG LED Strip בהירות נהדרת. ה-XPG PRIME ARBG LED Strip כולל נוריות SK6812 ARGB עבור תאימות גבוהה עם רוב תוכנות RGB של צד שלישי מיצרני לוח האם העיקריים.

זמינות, מלאי ומחירים

את ספק ה-XPG Pylon ניתן להזמין כאן.

את המאווררים החדשים ניתן להזמין כאן.

את הכבל המאריך החדש ניתן להזמין כאן.

למוצרי XPG נוספים לחצו כאן.

נכון לרגע כתיבת הכתבה המוצרים החדשים טרם הגיעו לארץ והם יהיו זמינים למכירה ככל הנראה בסוף חודש אוגוסט (2020). בשלב זה לא ידוע לנו אודות הגעה של רצועת הלד החדשה לישראל.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן