Calman Verified ProArt Displays PA248QV and PA278QV deliver world-class color accuracy out of the box, for diverse creative needs

הכירו את מסכי ה-ProArt החדשים של אסוס

חברת אסוס (ASUS) מכריזה על שני מסכי מחשב חדשים ליוצרי תוכן – HDP ProArt PA32UCX-P ו-PA27UCX. מדובר במסכי HDR 4K עם טכנולוגיית OCO י(Off-Axis Contrast Optimization) פורצת דרך השומרת על דיוק הצבעים בצפייה בזווית רחבה במיוחד והופכת את המסכים לכלי שיתוף פעולה אידיאליים.

דגם ה-PA32UCX-P המגיע בגודל של 32" ודגם ה-PA27UCX המגיע בגודל של 27" כוללים תאורת מיני-לד אחורית ותמיכה בכמה פורמטי HDR כולל HDR10 ו-Dolby Vision®. ה-PA32UCX-P מציע בהירות מירבית של 1200cd/m2 עם 1152 אזורי תאורה בעוד שה-PA27UCX מציע בהירות מריבית של 100cd/m2 עם 576 אזורי תאורה.

ה-PA32UCX-P ו- PA27UCX נוצרו על מנת להעניק ליוצרי תוכן דיוק צבעים ברמה מקצועית ולשם כך הם מגיעים מכוילים מראש מהמפעך ומספקים דיוק צבע Delta-E (יΔE) של פחות מאחד במרחבי הצבע sRGB ו- Adobe RGB. המסכים החדשים כוללים גם טכנולוגיית Quantum Dot התומכת ב- DCI-P3, Rec. 709, מרחבי צבע sRGB ו- Adobe RGB ועוד. לכיול קל, המסכים תואמים לרוב אמצעי הכיול העיקריים ותוכנת הכיול המקצועית.

מסכי מיני לד חדשניים עם דיוק צבעים מעולה בזוויות צפייה רחבות

שני המסכים החדשים, ה-ProArt PA32UCX-P וה-PA27UCX מעניקים צבע וניגודיות מעולים גם בזווית צפייה רחבה. בעוד שרוב מסכי המחשב המבוססים על טכנולוגיית המיני-לד כוללים בעיות ברמת דיוק הצבעים מזווית הטכנולוגיה פורצת הדרך Contrast Optimization Contrast (בקצרה: OCO) המוטמעת במסכים החדשים פותרת בעיה זו בשכבת פיצוי השולטת על העברת האור. טכנולוגיית OCO מפחיתה את אפקט ה-Halo ב-80% ומספקת שיפור יחס ניגודיות של 7X לצבעים כהים בעת צפייה במסך מזווית רחבה. באמצעות טכנולוגיית OCO, המסכים מבטיחים שתוכן על המסך מוצג במדויק לכל הצופים.

תצוגות 4K עם תמיכה ב-Dolby Vision, HDR10 ו-Hybrid Log Gamma

המסכים החדשים כוללים גם את טכנולוגיית ASUS Smart HDR, התומכת במספר פורמטים של High Dynamic Range (בקצרה: HDR) בהתאם לצרכים של יוצרי התוכן. בנוסף לכך, PA32UCX-P ו-PA27UCX תומכים שניהם ב-Dolby Vision HDR, ומספקים איכות אולטרה-ברורה, בהירות מדהימה, ניגודיות, צבע ופרטים כדי להפוך את חוויות הבידור לטובה מתמיד. Dolby Vision משיג איכות תמונה מדהימה באמצעות טכנולוגיית HDR בהשראת קולנוע שיכולה לספק מיליארדי צבעים. בהשוואה לתמונה סטנדרטית, דולבי ויז'ן מבטיחה תמונה מבריקה עם מגוון גוונים רחב, כולל הדגשים עם שיפור של עד פי 40 בבהירות ושחורים כהים פי 10.

ה-ProArt PA32UCX-P ו-PA27UCX תומכים ב-HDR10 וב-PQ curves מרובים על מנת לענות על צרכי יוצרי התוכן ולהבטיח תאימות לפורמטי וידאו קיימים ולרשימה ההולכת וגדלה של משחקי HDR. תקן HDR10 נתמך גם הוא על ידי פונקציית התצוגה המקדימה של HDR, המאפשרת ליוצרי וידיאו לחבר את המצלמה שלהם ישירות ל-ProArt PA32UCX-P ו-PA27UCX ולצפות בתוכן HDR שצולם דרכה. תצוגה מקדימה של HDR פועלת אוטומטית גם בתוכנת עריכת וידאו, ומאפשרת ליוצרים לראות הדמיות מדויקות של התוצר הסופי לחוויית עריכה קלה ויעילה יותר.

איכות צבעים מובילה

ה-ProArt PA32UCX-P מציעה עומק צבע אמיתי של 10bit עם בהירות שיא של 1200cd /m2, וה-PA27UCX מציעה בהירות שיא של 1000cd/m2, ומספק ספקטרום שלם של צבעים לעבוד איתו לעריכת וידיאו. טכנולוגיית ה-Quantum Dot תומכת בתקן הצבעים DCI-P3 הסטנדרטי של הקולנוע, והתוצאה היא צבעים מציאותיים יותר.

שני המסכים החדשים, ה-ProArt PA32UCX-P וה-PA27UCX מכוילים מראש כדי להבטיח דיוק צבע Delta-E מהמובילים בתעשייה של פחות מאחד במרווחי הצבע sRGB ו-Adobe RGB. המסכים כוללים טכנולוגיה מתקדמת בגווני אפור כדי להבטיח שתמונות יוצגו במדויק על גבי המסך. PA32UCX-P ו-PA27UCX כוללים גם טכנולוגיה שמבטיחה פיצוי אחידות של 95% כדי להגן מפני בהירות ותנודות צבע בחלקים שונים של המסך.

זמינות ומחירים

בשלב זה טרם נחשף מידע אודות זמינות המלאי והמחירים של המסכים בישראל.

קרדיט תמונות: ASUS.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

אסוס משיקה את הקונסולה הניידת ROG Ally

מותג הגיימינג של אסוס (ASUS) הנקרא ROG – Republic Of Gamers משיק באופן רשמי את …

דילוג לתוכן