slider_plontertv

המדריך

כיצד רוכשים בפלונטר‒מדריך קצר לרכישה קלה

במדריך זה ננסה להסביר בפשטות כיצד לבצע רכישת מחשב. ניתן להשתמש במדריך לשם רכישות אחרות, כמובן, אולי בשינויים קלים.

חסכתם כסף ואתם מעוניינים לרכוש מחשב? בעזרת מדריך זה אנו מקווים כי כל הסיפור הזה יהיה קל יותר.

על מנת לרכוש מחשב בפלונטר, יש צורך לעבור על כמה שלבים בסיסיים:

  1. ראשית כל, התקציב העומד לראשותנו. יש כאלו הרוכשים את המחשב במזומן, או בהעברה בנקאית, וכך זוכים ל-2% הנחה על הסכום. יש כאלו הרוכשים באשראי ואז עד שלושה תשלומים ללא ריבית ועד 36 תשלומים בכלל. בנוסף, ניתן לשלם בשיקים. ניתן לשלב אמצעי תשלום שונים לנוחיות הלקוח.
  2. השלב השני הוא בחירת הרכיבים למחשב. ניתן לעשות זאת דרך מערכת הרכבת המחשב . אם הלקוח אינו בקיא ברזי הרכבת המחשב, על מנת למקסם את הקניה, ניתן להצטרף לקבוצת הפייסבוק BYOPC ולקבל בה ייעוץ. בקבוצות הללו חברים אוהבי מחשבים שעוזרים לכאלו שצריכים.יש שם גם נציגים של חנויות מחשבים שונות. ניתן לפנות אלינו גם במייל.
  3. לאחר שיש מפרט מוכן, השלב הבא הוא יצירת כרטיס לקוח על מנת להכניס הזמנה. עדיף למלא את כל הפרטים, אבל אין חובה למלא את כולם. כן את מה שמסומן בכוכבית. בעיקר מספר טלפון ודואר אלקטרוני.
  4. לאחר שיש כרטיס לקוח ומפרט מוכן, בסוף המפרט יש לינק ליצירת הזמנה מהמפרט.
  5. ממשיכים ל"לקופה וסיום". אז המערכת מבקשת את פרטי המשתמש ועוברים לדף הכנסת ההזמנה.
  6. בדף הזה יש לציין אמצעי תשלום, האם משלוח, דואר או איסוף מהחנות. משלוח עולה 45 ש"ח והוא על חשבון הבית עבור הזמנות מעל 3500 ש"ח, נכון לעת כתיבת פוסט זה. לא מומלץ לבקש לשלוח מחשב בדואר. המשלוח בדואר מיועד להזמנות קטנות. אם הלקוח מעוניין באיסוף מהסניף, אין צורך למצוא חניה — אנחנו מוציאים את המחשב לרכב. יש לציין שעבור זה, קודם יש לסגור את התשלום עבור המחשב — בהעברה בנקאית או באשראי. אם מעוניינים לשלם במזומן, אז קודם יש צורך למצוא חניה ולהכנס לחנות לשם התשלום. אם משלמים באשראי, ניתן למסור את הפרטים באתר או בהמשך, בטלפון או להגיע לחנות.
  7. בשלב זה ההזמנה נקלטה במערכת ואנחנו מתחילים לעבוד עליה: לאסוף רכיבים מהמלאי המצומצם שלנו ולהזמין את הרכיבים שאין לנו מהיבואנים. אנחנו מציעים לקהל לקוחותינו רכיבים פופולריים יותר וכאלו שלא כל כך. בשלב הכנסת ההזמנה, אנחנו מבקשים מהלקוחות לבצע את ההזמנה בלב שלם ולא לשנות דברים בהמשך. כמובן ששינויים יכולים להתרחש עקב אי זמינות מוצר מסויים אצל היבואן וכך אין באפשרותנו לספק אותו.
  8. לאחר שכל הרכיבים הגיעו למלאי, אז הגענו למועד התשלום. אם מדובר בתשלום באשראי, אנחנו מחייבים בשלב זה את הכרטיס. אם מדובר בהעברה בנקאית, אנחנו מעבירים מייל עם הפרטים הרלוונטיים עבור זה. אם מדובר בתשלום מזומן, אנחנו מבקשים מקדמה או כרטיס אשראי לביטחון ואז הלקוח משלם על המחשב בזמן האיסוף מהחנות. לא ניתן לשלם במזומן לשליח.
  9. ועכשיו הגענו לשלב הרכבת המחשב ומסירתו ללקוח. בעת קבלת המחשב יש לוודא שכל החומרה שהוזמנה אכן התקבלה. כמובן אנחנו מוודאים בעצמנו לפני שהמחשב נשלח. בנוסף, יש לוודא שהמחשב במצב תקין. המאווררים במקום וכו'. אם המחשב מגיע לבית הלקוח ויש איזו בעיית חומרה כלשהי, אנחנו אוספים את המחשב ומתקנים את הנדרש על חשבוננו. אי לכך, יש לוודא שהכל תקין וכראוי, בהתאם לפרטי העסקה. על מנת לאסוף את המחשב מבית הלקוח, על הלקוח לשמור את הקרטון עם הקלקרים. מומלץ לשמור במשך השבועיים הראשונים ואף במשך שלוש שנים, גם אם משנעים את המחשב ממקום אחד למקום אחר, מרוחק.

זהו, בגדול. אם יש שאלות נוספות, ניתן ליצור איתנו קשר.

מקווים שהמדריך הקצר הזה יעזור.

 

לאחר קבלת המחשב, מוזמנים לעבור על המדריך המתאים

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV
דילוג לתוכן