DUAL-RTX3060TI-8G-MINI_box+vga+logo 24

אסוס משיקה גרסאות חדשות ל-RTX 3060Ti

יצרנית החומרה והמחשבים אסוס (ASUS) מכריזה על סדרה חדשה של כרטיסי מסך המבוססים על ה-GeForce RTX 3060 Ti של NVIDIA. הסדרה החדשה כוללת חמישה כרטיסי מסך – Strix, Dual, TUF, Dual Mini ו-KO. לטענת אסוס, כרטיסי המסך הללו מציגים מערך VRM איכותי ו-PCB מובחר במיוחד עבור ארכיטקטורת Ampere של NVIDIA.

ROG-STRIX-RTX3060Ti_2D

דגם הדגל – ROG Strix

ה-ROG Strix GeForce RTX 3060 Ti מספק עיצוב תרמי רב עוצמה ממוטב עבור ארכיטקטורת Ampere הדינמית של NVIDIA. המאוורר המרכזי נעזר בטבעת ייעודית ו-13 להבים המספקים לחץ סטטי מוגבר שמניע אוויר דרך צלעות הקירור ומפזר החום של כרטיס המסך ביעילות רבה יותר. שני המאווררים בצדדים מכילים כל אחד 11 להבים וטבעות ייעודית כדי לאפשר פיזור חום רוחבי יותר וכדי לספק זרימת אוויר טובה יותר דרך מערך הקירור.

גוף קירור גדול יותר, שתופס את מרבית השטח של הכרטיס ברוחב 2.9 חריצים, תוכנן למנף את זרימת האוויר המוגברת. בכדי להעביר את החום מהמעבד אל מערך הקירור נעשה שימוש בטכנולוגיית MaxContact כדי ללטש את פני השטח של מפזר החום וכדי לשפר את חלקות המשפח ברמה המיקרוסקופית. רמת השיטוח הנוספת מאפשרת מגע טוב יותר עם השבב כדי להבטיח העברה תרמית משופרת.

מעבר למערך קירור משופר, רכיבי Super Alloy Power II – כולל קבלים, משנקים ושלבי כוח באיכות הגבוהה ביותר מספקים ללא מאמץ כוח רב בזמן של אלפית השנייה. רכיבים אלו מולחמים ללוח באמצעות טכנולוגיית Auto-Extreme הבלעדית של אסוס בכדי להבטיח הלחמות מדויקות ושכל כרטיס עומד במפרטי האמינות המחמירים של ROG.

כרטיסי המסך כוללים גם חיבורי FanConnect II המאפשרים לכוונן מאווררי PWM בהתאם לטמפרטורות של המעבד וכרטיס המסך. תכונה נוספת קלה לשימוש באה לידי ביטוי במעגל בדיקת המתח המובנה שבודק את צמות האספקה של הספק. המעגל מהיר מספיק כדי לזהות בעיות שיכולות לגרום לנפילת מתח בצמה לרמה נמוכה מדי. אם זה קורה נדלקת נורה אדומה שמציינת בעיה בספק הכוח, וכך קל יותר לאתר את הסיבה שמובילה להתרסקות המחשב במהלך משחק.

הצד הקדמי של הכרטיס מצויד באלמנט RGB ניתן לייחוס אותו ניתן להתאים עם התוכנה Armoury Crate, ומסגרת המתכת המחוזקת של הכרטיס מוסיפה שכבה הגנתית המשפרת את העמידות. כרטיס המסך ROG Strix GeForce RTX 3060 Ti מספק עיצוב תרמי דינמי. בשילוב עם הביצועים יוצאים מן הכלל של ארכיטקטורות ה-Ampere של NVIDIA, כרטיס זה מספק לגיימרים גישה לחוויות חדשות, עם מקצבי פריימים יוצאים מכן במשחקים תחרותיים, ועם משחקיות חלקה ברזולוציות גבוהות במשחקי AAA.

TUF-RTX3060TI_2D light

TUF Gaming: בנוי לקשיחות

כרטיס המסך TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti מספק עוצמה וקירור יציבים. מעטפת מתכתית איכותית כוללת שלושה מאוורריי Axial-Tech רבי עוצמה המשתמשים במיסבי מאווררים כפולים ועמידים. הסיבוב של המאווררים עבר מיטוב כדי להפחית מערבולות אוויר, ומצב מובנה יודע לעצור את שלושת המאווררים לחלוטין בטמפרטורות נמוכות.

בהתאם למסורת של TUG Gaming, הרכיבים ששולבו בכרטיס נבחרו בהתאם לעמידות ולביצועים שלהם. מעבר לשימוש בטרנזיסטורים מסוג MOSFET ומשנקים מהשורה הראשונה, קבלים בתקן צבאי מבליטים את TUF Gaming מול המתחרים. תהליך הייצור האוטומטי, בו נעשה שימוש בטכנולוגיית Auto-Extreme, מבטיח מיקום והצמדת הרכיבים מדויקים, וכדי להבטיח את הביצועים החלקים ברגעים החשובים באמת, הכרטיסים עוברים תהליך אישור מתיש שנמשך 144 שעות.

ASUS Dual

ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti ממנף טכנולוגיות קירור מתקדמות הנגזרות מכרטיסי המסך המובילים ומשמש כבחירה מושלמת לבניית מערכת מאוזנת. מעטפת נקייה מתאימה את הכרטיס לתחנות העבודה ומכונות גיימינג כאחד. שני מאווררי Axial-tech עתירי כוח מספקים את זרימת האוויר הנדרשת, והמאווררים אף נעצרים אוטומטית בטמפרטורות נמוכות.

טכנולוגיית Auto-Extreme מפחיתה את העומס התרמי על הרכיבים במהלך הייצור תוך מניעת שימוש בחומרים כימיים קשים לניקוי, והיא מציעה דיוק ואמינות רבה יותר תוך הפחתת ההשפעה על הסביבה והקטנת צריכת החשמל לאורך התהליך. לוח אחורי מאלומיניום ותושבת קלט/פלט מפלדת אל חלד מסייעים בהגנה על הכרטיס מפני כיפוף לא רצוי. ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti מוכן לשימוש הגיימרים, יוצרי תוכן ומקצוענים המעוניינים בחוויית 'הכנס ותפעל' יציבה.

ASUS Dual MINI: עיצוב קומפקטי ללא פשרות ביצועים

ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti MINI החדש תוכנן במיוחד לשימוש במערכות במארזים קטנים, כולל NUC 9 Extreme Kit ו-NUC 9 Extreme Pro Kit של אינטל. באורך של קצת פחות מ-20 ס"מ מספק Dual MINI תאימות רחבה לעיצוב קומפקטי בעוד הוא מספק ביצועיים תרמיים מופתיים. הוא מציע לראווה מערכת קירור כפולת תושבות מותאמת המורכבת ממפזר חום גדול ושני מאוורריי Axial-tech המספקים לחץ סטטי גבוה כדי לשמור על טמפרטורה ברמה נמוכה. הקירור רב העוצמה זוכה לגיבוי עם טכנולוגיית Auto-Extreme האמינה כך ש-Dual MINI הוא הבחירה הברורה עבור התקנה לזמן ארוך במארז קטן.

ASUS KO: Total knockout: נוק אאוט מוחלט

ASUS KO GeForce RTX 3060 Ti נבנה על היסודות שהונחו בידי ASUS Dual בהיבט של מעטה מותאם, מאוורר מרווח, קבלים שמחזיקים מעמד לטווח ארוך ולוח אחורי מאוורר. המעטה כולל לוחיות הגנה מוזהבות ומוכספות עם תאורת ARGB הניתנת להתאמה כדי להעניק ל- KO אסתטיקה ייחודית הניתנת להתאמה אישית באמצעות תוכנת Aura.

לקירור אחראי מפזר חום גדול שמלא את מרבית השטח של הכרטיס ברוחב 2.7 חריצים, יחד עם לוח אחורי מאוורר כדי למנוע היבנות חום בכרטיס. מסתובבים על שני מאווררי Axial-tech מסתובבים על מיסבי שרוול השקועים בחומר סיכה המשפר עמידות וכן מספק פרופיל אקוסטי שקט יותר מאשר עיצובים בעלי מיסבים כפולים. רכיבי הכרטיס מחוברים באמצעות טכנולוגיית Auto-Extreme, כולל קבלים שמחזיקים מעמד פי 2.5 מהתקן בתעשייה. השילוב החזק של אסתטיקה, קירור ועמידות הופכים את KO GeForce RTX 3060 Ti לבחירה המושלמת עבור גיימרים שמעדיפים להציג ללא בושה את מכונת המשחק שלהם על השולחן.

זמינות מלאי ומחירים

לרכישת כרטיסי מסך של אסוס מסוג RTX 3060Ti לחצו כאן

קרדיט תמונות: אסוס

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן