אסוס משיקה שני נתבי Mesh ותמיכה ב-WiFi 6

אסוס (ASUS) מכריזה היום (ב') על ה-ZenWiFi AX Mini ועל ה-ZenWiFi AC Mini, שתי מערכות נתב קומפקטיות במיוחד לרשת Mesh התומכת בתקן WiFi 6 ו-WiFi 5. הדגמים החדשים תוכננו על מנת לספק כיסוי WiFi בכל הבית ובנוסף לכך הם מעוצבים כך שיוכלו להשתלב בלא מעט מקומות.

נתבי ZenWiFi AX Mini ו-AC Mini נמכרים במארזי שלוש יחידות המכילים נתב אחד ושני צמתי הרחבה, הם מתוכננים כדי לספק רשת WiFi מהירה ומהימנה עם הגדרה וניהול קלים. ZenWiFi AX Mini הוא מכשיר WiFi 6 (תקן 802.11ax) המציע מהירויות WiFi של עד 1800Mbps, ו-ZenWiFi AC Mini, מכשיר ה-WiFi 5 (תקן 802.11ac), מספק מהירויות של עד 1500Mbps.

משתמשים יכולים להוריד את אפליקציית ASUS Router החינמית כדי להגדיר את הנתב בשלושה שלבים. אבטחת רשת בחינם לכל החיים מסופקת על ידי ASUS AiProtection, כלי המופעל על ידי Trend Micro וכולל בקרת הורים.

עיצוב אופנתי וקומפקטי במיוחד

נתבי ZenWiFi AX Mini ו-AC Mini נמכרים במארזי שלוש יחידות. כל מארז מכיל נתב אחד ושני צמתי הרחבה. ל-ZenWiFi AX Mini, שגודלו ככף יד, יש שטח פנים של 9 סמ"ר בלבד, ושני הדגמים חולקים עיצוב עם סדרת הנתבים הקיימת ZenWiFi. העיצוב כולל ציפוי מובחר דמוי מתכת עם אפקט המתכת הטוויה האיקוני בהשראת Zen במשטח העליון. המערכות הזעירות האלה מעוצבות במטרה להשתלב באופן טבעי בכל סביבה ולהתאים לכל מכשיר ZenWiFi קיים. בנוסף, ZenWiFi AX Mini זמין בשני צבעים קלאסיים – לבן ופחם.

הגדרה קלה, ביצועים מעולים

מכשירי ZenWiFi AX Mini ו-AC Mini הם בגודל קטנטן אך ללא פשרות על ביצועים או יכולות. תכנון חשמלי ומיקום אנטנה ממוטבים מאפשרים ל-ZenWiFi AX Mini לספק מהירויות של עד 1800Mbps. לעומת זאת, ZenWiFi AC Mini משתמש ב-WiFi 5 כדי לספק רוחב פס של עד 1500Mbps.

כל אחד יכול להתקין ולהגדיר את ה-ZenWiFi AX Mini ו-AC Mini, אפילו אנשים עם ידע טכני מוגבל. הליך ההגדרה הקל בן שלושת השלבים באמצעות אפליקציית ASUS Router החינמית מאפשר למשתמשים להגדיר ולהפעיל את רשת ה-WiFi לבית כולו תוך דקות ספורות. מפני שכל הנתבים עושים שימוש בטכנולוגיית AiMesh, ניתן להרחיב את הרשת אף יותר באמצעות צמתי ZenWiFi נוספים או באמצעות נתב ASUS התואם ל-AiMesh.

משתמשים מתקדמים יכולים להתאים לצורכיהם את מערכת בחירת השמות לרשתות ה-WiFi שלהם: הם יכולים לבחור שם SSID אחד לרשת כולה או להקצות שמות SSID לכל רצועת תדרים. ניתן גם להשתמש בחיבור Ethernet קווי כחיבור Backhaul בין הצמתים, מה שהופך את ZenWiFi AX Mini ואת AC Mini לגמישים במיוחד.

אבטחה תמידית

ZenWiFi AX Mini ו-AC Mini כוללים אבטחת רשת בחינם לכל החיים באמצעות AiProtection, כלי בהפעלת Trend Micro. חתימות אבטחה המתעדכנות באופן קבוע מבטיחות שההגנה תמיד מעודכנת. AiProtection מספק שכבת אבטחה נוספת לנתונים אישיים עבור משפחות או לנתונים עסקיים בעת עבודה מהבית. בקרת הורים מובנית מאפשרת למשתמשים לתזמן את זמן האינטרנט של בני משפחה בלחיצות ספורות.

קרדיט תמונות: ASUS

זמינות מלאי ומחירים

ניתן לרכוש כבר היום את נתבי ה-Mesh החדשים של אסוס בקישור כאן.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

אסוס משיקה את הקונסולה הניידת ROG Ally

מותג הגיימינג של אסוס (ASUS) הנקרא ROG – Republic Of Gamers משיק באופן רשמי את …

דילוג לתוכן