קרדיט: ASUS ישראל
קרדיט: ASUS ישראל

לוחות האם של ASUS מסדרות 600 ו-700 של אינטל תומכים כעת בזיכרון DDR5-7000 בגודל 24GB

ענקית המחשבים והחומרה אסוס (ASUS) משחררת היום (ג' – 7/3/23) עדכוני BIOS עבור לוחות אם מסדרות ה-600 וה-700 של אינטל. העדכון החדש פותח ביחד עם Corsair כאשר הוא מוסיף תמיכה עבור זיכרון בגודל של עד 192GB וכן תמיכה במודולים חדשים בגודל של 24GB.

כעת, כששוק זיכרונות ה-RAM מסוג DDR5 הבשיל והפך לנגיש וזול יותר, בוני מחשבים נוטים לעבור לתקן DDR5 בבניית מחשבים המבוססים על דורות המעבדים האחרונים של אינטל ושל AMD. עם עדכון ה-BIOS האחרון, לוחות האם של ASUS התומכים ב-DDR5 יכולים לעבוד עם זיכרונות הרבה יותר גדולים ומהירים יותר יחדיו. כל מבחר לוחות האם המבוססים על סדרות ה-600 וה-700 של אינטל תומכים כעת במודולי זיכרון בגדלים של 24GB ו-48GB בתקן DDR5.

נזכיר כי בהשקת זיכרונות ה-DDR5, משתמשים רבים ברשת דיווחו על בעיות יציבות בעת שימוש בזיכרונות בעלי קצבי תעבורה גבוהים. כמו כן, עם הזמן מגיעים לשוק עוד ועוד מודולי DDR5 המגיעים עם יותר זיכרון מבעבר. הדגמים החדשים של Corsair למשל, מצליחים להגיע ל-24GB פר סטיק RAM בודד. מדובר בהישג מרשים.

ההישג המשמעותי השני הוא כמובן התמיכה בקצבי תעבורה גבוהים. הודות לשיתוף הפעולה של ASUS עם Corsair ויצרניות זיכרון נוספות, ניתן כעת להבטיח כי זיכרונות DDR5 המגיעים לקצבי תעבורה של 7000MT/s יעבדו בצורה יציבה ואמינה גם בעומסי עבודה כבדים ולאורך זמן.

ASUS בדקה בקפדנות את מודולי הזיכרון המיוצרים ב-Corsair כדי לוודא שכל ליין לוחות האם יכול לתמוך במודולי הזיכרון החדשים. בין אם המשתמשים מעדיפים לבחור לוח אם מתקדם מבוסס Z790 כבסיס לאוברקלוקינג או בלוח אם מסוג B760 הם יוכלו לשלב בו זיכרונות DDR5 בעלי נפח גבוה וקצב תעבורה גבוה.

מודולי ה-DDR5 שיוצעו בקרוב מיצרניות כמו Corsair יאפשרו להרכיב מחשבים עוצמתיים בהרבה. זיכרונות DDR5-7000 זמינים כבר היום אבל בגודל של 16GB. המודולים החדשים בתקן DDR5-7000 בגודל של 48 גיגה-בייט (בתצורה של 2x24GB) ממשפחת ה-Vengeance של Corsair מאפשרים למשתמשים ליהנות משני העולמות – נפח גבוה וקצב תעבורה מהיר.

לרכישת זיכרונות DDR5 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן