הדלפה: חברת Acer תייצר ותמכור כרטיסי מסך של AMD

חברת Acer נכנסה לתחום כרטיסי המסך לפני מספר חודשים עם שני דגמים המבוססים על כרטיסי המסך של אינטל (Intel). לפי הדלפה חדשה נראה כי Acer מתכוונת להשיק דגמים נוספים בהמשך השנה (2023).

כאשר Acer השיקה את שני כרטיסי המסך הראשונים שלה לשוק בוני המחשבים, לא היה ברור האם מדובר במהלך חד פעמי או באיזה מידה Acer מתכננת להיכנס לשוק כרטיסי המסך, האם היא תהיה שותפה בלעדית של אינטל או שתייצר גם כרטיסי מסך של חברות נוספות.

על פי הדלפה חדשה שעלתה לפורום הסגור BoardChannels עולה כי Acer עובדת בימים אלה על כרטיסי מסך של AMD. באותו הפורום גם ציינו כי בשלב זה Acer לא מעוניינת לייצר כרטיסי מסך של NVIDIA, ייתכן והדבר נובע מהתחרות הקשה או מתנאי חוזה דרקוניים מצידה של NVIDIA.

לצערנו ההדלפה לא חשפה פרטים נוספים. כתוצאה מכך, בשלב זה עדיין לא ברור אילו דגמים של AMD תבחר Acer לשווק אך סביר להניח כי היא תשיק גם דגמי Low End וגם דגמי High End במטרה לפנות לכמה שיותר נתחי שוק.

Acer נכנסת לתחום כרטיסי המסך בתזמון בעייתי. חברות המחשוב השונות מדווחות על האטה במכירות ועל ירידות בביקושים. מגמה זו מתרחשת במקביל לגידול בכמות המלאי הזמין של כרטיסי המסך השונים. יהיה ל-Acer לא פשוט לצבור נתח שוק בתקופה הזו אך אין ספק שזה נחמד לראות שחקנית חדשה בתחום.

עדיין לא ברור גם מתי בדיוק כרטיסי מסך של Acer המבוססים על השבבים של AMD יגיעו לשוק אך מי שפירסם את ההדלפה טוען כי זה יקרה בהמשך השנה. הדבר מעיד כי Acer נמצאת בשלבי פיתוח ובדיקות מתקדמים.

כמו כן, Acer צפויה למתג את כרטיסי המסך המדוברים תחת מותג ה-Predator שלה שנחשב למותג אהוב בקרב גיימרים רבים ברחבי העולם. עם כניסתה של Acer לתחום כרטיסי המסך, Predator הוא כבר לא רק מותג של ציוד היקפי ומחשבי OEM.

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן