intel-arc-logo
קרדיט: אינטל

קונפיגורציות כרטיסי המסך של אינטל למחשבים ניידים הודלפו

ככל שאנחנו מתקרבים להשקת כרטיסי המסך מסדרת Arc Alchemist של אינטל (Intel), ממשיכות להתאסף הדלפות נוספות ברשת אודות סדרת כרטיסי המסך הזו. במקביל לשמועות, אינטל אף הציגה דמו מצומצם וציינה כי ההשקה ממש מעבר לפינה ב-CES 2022.

על פי ההערכות ייתכן ואינטל תבחר להשיק קודם את כרטיסי המסך למחשבים ניידים וקצת זמן לאחר מכן את הדגמים למחשבים נייחים. מהלך כזה יאפשר לה לייצר מלאי גדול יותר במטרה לנסות ולעמוד בביקוש הרב שקיים כיום לכרטיסי מסך בכל סגמנטי השוק.

intel arc alchemist nb skus
קרדיט: HXL

בהדלפה חדשה המדליף הידוע HXL צייץ בטוויטר שקופית של אינטל המציגה את חמשת הקונפיגורציות של סדרת Arc Alchemist למחשבים ניידים. בעוד שההדלפה לא חושפת את תדרי כרטיסי המסך ולא את רמת הביצועים שלהם, היא כן חושפת את קופיגורציות הזיכרון ורכיבי ה-Execution Units.

ניתן לראות שהגרסאות השונות ינועו בין 512EU ל-96EU וגודל הזיכרון ינוע בין 4GB ל-16GB. באופן מעניין אינטל בחרה שלא לכלול גרסה עם 6GB וזאת לעומת NVIDIA שכן שילבה זיכרון בגודל 6GB בדגם ה-RTX 3060 שלה. נראה שברמת הזיכרון אינטל הולכת לכיוון של AMD שגם היא לא השיקה דגמים עם זיכרון של 6GB למחשבים ניידים.

בעוד שאין מידע מהותי אודות ביצועי הדגמים במחשבים ניידים, אנחנו מעריכים כי דגם ה-512EU יתחרה ב-RTX 3070 Mobile של NVIDIA. מדובר בהישג מכובד בהתחשב בעובדה שזה הדור הראשון של כרטיסי המסך של אינטל.

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן