nvidia rtx 3090 fe render

שמועה: האם NVIDIA מצמצמת את ייצור סדרת RTX 30 בכוונה?

בימים האחרונים המדליף המפורסם Moore's Law Is Dead צייץ כי NVIDIA (לכאורה) עוצרת את הייצור של סדרת RTX 30 על מנת לשמור על תגי מחירים וביקושים גבוהים לאורך שנת 2022.

הציוץ של Moore's Law Is Dead מגיע על רקע ההכנות של NVIDIA לסדרת כרטיסי המסך הבאה שתושק ב-2022 וכן גם על רקע מחסור השבבים המתמשך.

דרך שני ציוצים בטוויטר, Moore's Law Is Dead מאשים את NVIDIA בהפסקה זמנית של ייצור כרטיסי מסך מסדרת RTX 30. בציוץ השני, Moore's Law Is Dead אף כלל ציטוטים ממספר מקורות אנונימיים בחברות AIB שטוענות כי NVIDIA עדכנה אותן על משלוחים נמוכים יותר של שבבי Ampere.

שניים מהמקורות טוענים כי אין מחלוקת עם סמסונג (Samsung) או בעיית ייצור. המקורות אף מציינים כי זהו מהלך מכוון שאמור להשאיר את המחירים גבוהים עם היצע נמוך לאורך 2022. לדברי המקור הראשון, NVIDIA מעריכה כי גם אם תפסיק בנובמבר את הייצור, היא תצליח לעמוד ביעדי הרווחים שלה.

בשלב זה, אין אישור מגורמים נוספים לידיעה הזו אך יחד עם זאת ל-Moore's Law Is Dead יש מוניטין טוב. במידה ומדובר בידיעה אמיתית, זה מהלך עסקי נהדר עבור NVIDIA שלצערנו יהווה מהלך גרוע עבור קהל הגיימרים שכבר כשנה לא מצליח להשיג כרטיסי מסך במחירים שפויים.

עבור אינטל ו-AMD ייתכן וזו הזדמנות עסקית נהדרת להגדלת נתחי השוק בתחום כרטיסי המסך. אם השתיים יצליחו לדאוג למלאי גדול מספיק במחירים שפויים – יהיה להן קל יחסית להגיע לאחוזי מכירות גבוהים בעוד מלאי הדגמים של NVIDIA יהיה מצומצם יותר.

לרכישת כרטיסי מסך מסדרת RTX 30 לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

intel i9-14900ks oc yariv

אינטל ישראל מציינת את השקת ה-Core i9-14900KS בתחרות אוברקלוקינג

לפני מספר ימים השיקה אינטל (Intel) מעבד דגל חדש מדגם Core i9-14900KS. המעבד החדש מבוסס …

דילוג לתוכן