windows 11 logo 2

סוף סוף: מיקרוסופט שחררה תיקון לבעיית הביצועים של מעבדי AMD ב-Windows 11

כשמערכת ההפעלה Windows 11 הושקה בגרסה רשמית משתמשים רבים בעלי מעבדי AMD שמו לב לירידה משמעותית בביצועים. ירידת הביצועים הגיעה לאור שתי תקלות במערכת ההפעלה עליהן פירטנו בכתבה כאן.

כעת, מספר שבועות לאחר השקת Windows 11, תיקוני הבאגים החלו להגיע אל המשתמשים. לפי מיקרוסופט, תקלת ה-L3 Latency מתוקנת על ידי עדכון שמספרו KB5006746. הבעיה השנייה, הנוגעת למנגנון "הליבה המועדפת" של AMD מתוקנת בעזרת עדכון Chipset שאותו ניתן להוריד דרך AMD.

משתמשים רבים שהתקינו את התיקונים המדוברים מדווחים כי בעיית הביצועים אכן נפתרה וכי הביצועים חזרו להיות זהים לאלו שהתקבלו במערכת ההפעלה Windows 11. חשוב לציין כי בשלב זה העדכונים הללו לא מותקנים אוטומטית כך שאם יש לכם מעבד של AMD ואתם חווים בבעיית ביצועים שווה לבדוק האם העדכונים זמינים עבורכם במערכת Windows Update ובאתר של AMD.

בעוד שאפשר לומר שהסאגה הזו מאחורינו, אין ספק שמדובר בפתיחה רעה עבור מערכת ההפעלה Windows 11 שאמורה הייתה להביא ריענון עיצובי ושיפור ביצועים קל. כמו כן, חשוב לזכור כי ייתכן וישנם באגים נוספים או שיצוצו באגים נוספים בתקופה הקרובה שעלולים להשפיע לרעה על ביצועי המערכות.

במידה ואין לכם צורך בפיצ'רים ספציפיים של Windows 11 שאין ב-Windows 10, אנחנו ממליצים לחכות עוד מספר ימים או שבועות עד שיגיעו תיקוני באגים נוספים הקיימים במערכת ההפעלה. אנחנו כמובן נמשיך לעקוב אחר עדכונים בעייתיים נוספים שיצוצו במערכת ההפעלה החדשה.

לרכישת מעבדי AMD לחצו כאן

לרכישת מעבדי דור 11 של אינטל לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

לא רק מעבדים: אינטל חושפת שלל פיתוחים בכנס המפתחים השנתי שלה

אינטל (Intel) חשפה בכנס המפתחים השנתי שלה בארה"ב את מעבדי Meteor Lake אשר מביאים עימם …

דילוג לתוכן