Synology-HAT5300

סינולוג'י משיקה כוננים קשיחים בתוצרת עצמית ושרתי RackStation חדשים

סינולוג'י (Synology) משיקה שרתי RackStation חדשים התומכים בפתרונות גיבוי, אחסון וירטואלי, מצלמות אבטחה ועבודה מרחוק. החברה משיקה לראשונה גם כוננים קשיחיים ארגוניים משלה – סדרת HAT5300. לדברי סינולוג'י, הכוננים הקשיחים החדשים מותאמים במיוחד לשרתים שלהם וצפויים להציג ביצועים גבוהים.

HAT5300 – סדרת הכוננים הקשיחים החדשה של סינולוג'י

במהלך מעניין השיקה סינולוג'י כוננים קשיחים בייצור עצמי. הסדרה החדשה נקראת HAT5300 והיא מותאמת במיוחד עבור השרתים של סינולוג'י. הכוננים החדשים מגיעים בנפחים של 16TB, 12TB ו-8TB.

כוננים אלו מספקים מהירות העברת נתונים של עד 274MB/s. סינולוג'י טוענת כי עם אופטימיזציה ייעודית ל-DSM, הם מהירים יותר בעד 23% בביצועי קריאה רצופים מתמשכים בסביבות רבות משתמשים בהשוואה לכוננים אחרים מסוגים דומים.

כוננים אלו עוברים שורה של בדיקות אינטנסיביות על מנת להבטיח מהימנות ושרידות רבה. כמו כן, האופטימיזציה למערכת ההפעלה של סינולוג'י מאפשרת לא רק ביצועים גבוהים אלא גם עדכוני קושחה אוטומטיים הניתנים באמצעות DSM. עדכונים אלו יוכלו למטב את ביצועי הכוננים לאורך זמן.

לסדרת HAT5300 ישנו גם דירוג MTTF של 2.5 מיליון שעות, תמיכה בעומסי עבודה של 550TB לשנה וטכנולוגיית מטמון כתיבה מתמשכת כדי למזער את השחתת הנתונים במקרה של אובדן חשמל פתאומי, כונני סדרת HAT5300 בנויים להצטיין בסביבות ארגוניות 24/7.

Synology-new-RackStation

שרתי RackStation חדשים

סינולוג'י השיקה שני שרתי RackStation חדשים: ה-RS3621RPxs וה-RS4021xs+. השרתים החדשים מיועדים לעסקי SMB הזקוקים לפתרון אחסון עם ביצועים גבוהים לשימוש כללי. לדברי סינולוג'י, מדובר בשרתים המספקים פתרון אמין למגוון שימושים לרבות יישומי אחסון עתירי ביצועים כמו גיבוי בקנה מידה גדול, אחסון ISCSi SAN, פתרונות שיתוף פעולה מקומיים ופריסות שרתים למעקב ווידאו.

כל שלושת השרתים החדשים מציעים שיפורי ביצועים משמעותיים בהשוואה לדגמים מהדור הקודם. ה-RS3621RPxs מספק IOPS קריאה אקראית גבוה ב-68% ביחס לדגם הקודם, ה-RS3621xs+ מספק 50% יותר וה-RS4021xs+ מספק ביצועי IOPS הגבוהים ב-21%. בנוסף, RS3621xs+ ו-RS4021xs+ מצוידים בשתי יציאות 10GbE מובנות כדי לספק קישוריות מהירה יותר.

פתרונות לעסקים

פתרונות האחסון של סינולוג'י כוללים מגוון שירותי גיבוי המאפשרים לשמור נתונים קריטיים ממגוון רחב של סביבות עבודה החל מ-Windows, Linux ועד לשרתי קבצים ומכונות וירטואליות של VMware ו-Hyper-V. השרתים מאפשרים גם גיבוי של סביבות כמו Microsoft 365 עם Active Backup עבור Microsoft 365 וחשבונות Google Workspace ​​עם Active Backup for G Suite.

בנוסף, ניתן למנף את תכונת Surveillance Station בשרתי ה-NAS של סינולוג'י לניהול, אחסון וניתוח וידאו של מצלמות אבטחה. קיימת תמיכה בעד 90 מצלמות באמצעות RS3621xs+ ו-RS4021xs+. בשרת ה-RS3621RPxs קיימת תמיכה בעד 75 מצלמות אבטחה.

מערכות סינולוג'י מספקות אחסון iSCSI חזק ומאושר לפתרונות וירטואליזציה כגון VMware® vSphere, Microsoft® Hyper-V®, Citrix® XenServer ו-OpenStack Cinder.

לרכישת מוצרי סינולוג'י לחצו כאן

קרדיט תמונות: Synology

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן