hp hyperx

חברת HP רוכשת את מותג הגיימינג HyperX

יצרנית המחשבים והציוד ההיקפי HP מודיעה באופן רשמי על רכישת מותג הגיימינג HyperX שבבעלות Kingston. שווי העסקה שבין שתי החברות עומד על כ-425 מיליון דולרים.

במסגרת העסקה סיכמו השתיים כי Kingston תמשיך לייצר זיכרונות DRAM וכונני SSD עבור הגיימרים בעוד ש-HP תיקח בעלות מלאה על כל הקשור לציוד ההיקפי של HypeX. נזכיר כי בשנים האחרונות HP ניסתה לקדם ציוד היקפי לגיימרים תחת מותג ה-Omen שלה אך מוצרים אלו לא הצליחו לתפוס נתח שוק משמעותי אם בכלל.

לעומת זאת, HyperX הוא אחד המותגים האהובים ביותר עבור הגיימרים עם מוצרים סופר פופולריים כמו אוזניות ה-Cloud II שהפכו במהרה למוצר רב מכר במדינות רבות בכל רחבי העולם. העסקה צפויה לאפשר ל-HP לקבל דריסת רגל משמעותית בתחום הציוד ההיקפי לגיימרים – תחום שצובר תאוצה משמעותית בשנים האחרונות ובעיקר בתקופה האחרונה לאור משבר הקורונה.

בשלב זה עדיין לא ברור האם נמשיך לראות מוצרים תחת המיתוג של HyperX או שמא מוצרי HyperX יעברו מיתוג מחדש למותג ה-Omen של HP. החברה כן אמרה ל-The Verge כי היא לא מתכננת בשלב זה "לבלוע" את התוכנה של HyperX לתוך Omen Control Center אך היא לא שוללת את האפשרות לעשות זאת בעתיד.

בין אם HyperX תתמזג לתוך HP או לא, אין ספק של-HP תיהיה כעת דריסת רגל משמעותית בתחום הגיימינג שהופך לאטרקטיבי מתמיד ליצרניות רבות. מנכ"ל HP חוזה כי עד לשנת 2024 נפח השוק של מוצרי הגיימינג יגיע לשיא של 12.2 מיליארד דולרים.

לרכישת מוצרים של HyperX לחצו כאן

מעוניינים במחשב חדש? מוזמנים להתייעץ בקבוצת הפייסבוק שלנו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

אסוס משיקה את הקונסולה הניידת ROG Ally

מותג הגיימינג של אסוס (ASUS) הנקרא ROG – Republic Of Gamers משיק באופן רשמי את …

דילוג לתוכן