XPG LEVANTE 360

חברת XPG משיקה קירור נוזלי חדש

חברת XPG, מותג הגיימינג של ADATA מכריזה היום על ה-XPG LEVANTE 360 – קירור נוזלי חדש למעבד עם רדיאטור של 360 מ"מ. הקירור החדש מצטרף לסדרת הקירורים LEVANTE שעד היום כללה רק דגם אחד עם רדיאטור בגודל של 240 מ"מ.

ה-XPG LEVANTE 360 מגיע עם רדיאטור בגודל של 360 מ"מ ועיצוב זהה לזה של ה-LEVANTE 240 כאשר הדגם החדש כולל משאבה מהדור השביעי של חברת Asetek. נזכיר כי Asetek נחשבת לאחת מיצרניות המשאבות הפופולריות והמובילות בתחום קירורי ה-AIO.

משאבות מהדור השביעי של Asetek כוללות בקרת PWM, כדי להבטיח את ניהול טמפרטות המעבד האופטימלי הטוב ביותר. למשאבה מצטרף כאמור רדיאטור מסיבי של 360 מ"מ ומשטח נחושת עם מיקרו ערוצים דקים במיוחד שלטענת ADATA הם משפרים את יכולות הקירור. בנוסף, ADATA ציידה את ה-XPG LEVANTE 360 בשלושה מאווררים של 120 מ"מ המבוססים על מנגנון Fluid Dynamic Bearing (ר"ת: FDB). מאווררים אלו מגיעים עד לכ-61.5CFM.

בשנת 2020 אי אפשר בלי תאורת RGB ובהתאם המאווררים של ה-LEVANTE 360 כוללים תאורת RGB התומכת במגוון רחב של אפקטים ומסוגלת להסתנכרן עם מגוון רחב של רכיבי חומרה פופולריים אחריים. בנוסף, ADATA כללה בתוך האריזה בקר ARGB המסוגל לשלוט גם הוא על תאורת ה-RGB של המאווררים.

ה-XPG LEVANTE 360 יגיע לישראל בסוף חודש דצמבר (2020) והוא יכלול 5 שנות אחריות. נכון לרגע כתיבת הכתבה תג המחיר שלו עומד על כ-835 ש"ח.

לרכישת קירורי AIO של ADATA XPG לחצו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן