nvidia rtx 3090 fe render

הדלפה חדשה חושפת שורה של כרטיסי מסך מבית אנבידיה

ההדלפות אודות גרסאות Ti או Super ל-RTX 3080 החלו כבר בסמוך להשקה שלו ומאז שמענו לא מעט מידע סותר אודות המפרטים והשמות של אותן הגרסאות. השמועות הקיצוניות יותר אף דיברו על ביטולים של הגרסאות הללו. כעת, מידע חדש המופיע באתר The PCI ID Repository ובדרייברים של HP חושף מידע קונקרטי אודות כרטיסי מסך חדשים של NVIDIA.

nvidia rtx30 more gpus at pci id repo
מתוך אתר The PCI ID Repository

כרטיסי מסך למחשבים ניידים

כבר דיווחנו כאן בעבר על כרטיסי מסך ייעודים למחשבים ניידים מסדרת RTX 30 וכעת אנחנו מקבלי אזכור נוסף להם דרך אתר The PCI ID Repository. הצלחנו לקבל רשימה חלקית של כרטיסי מסך וביניהם RTX 3060M, RTX 3070M וכן גם RTX 3080M. כמובן, מדובר ברשימה חלקית כך שייתכן ונראה בחודשים הקרובים כרטיסי מסך חדשים נוספים למחשבים ניידים.

על פי ההערכות אנבידיה צפויה לחשוף את כרטיסי המסך החדשים למחשבים ניידים במהלך כנס CES אשר יתקיים בתחילת 2021. באופן מפתיע לא ראינו עד היום שום אזכור לדגמי Quadro למחשבים ניידים כך שייתכן ואנבידיה בחרה לזנוח את כרטיסי המסך המקצועיים למחשבים ניידים.

כרטיסי מסך למחשבים נייחים

כאמור, אתר The PCI ID Repository והדרייברים של HP חשפו גם כמה כרטיסי מסך חדשים למחשים נייחים וביניהם RTX 3080Ti, RTX 3070Ti, RTX 3060 ו-RTX 3050. בעוד שלא נחשפו נתונים טכניים של כרטיסי המסך ניתן להסיק כי הם אמורים להתחרות באופן ישיר בסדרת RX 6000 של AMD כאשר דגמי ה-RTX 3060 וה-RTX 3050 אמורים להוות חלופה זולה למחשבי גיימינג תקציביים.

השמות RTX 3080Ti ו-RTX 3070Ti הם אינם שמות סופיים וייתכן כי אנבידיה תחליט לזנוח את סדרת Ti לטובת סדרת Super שאותה ראינו לראשונה בשנה שעברה. נציין גם כי מספר מקורות מדווחים ברשת על דחייה אפשרית בארכיטקטורת כרטיסי המסך הבאה (Hopper) כך שייתכן שנראה ב-2021 ריפרש לסדרת RTX 30.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן