Ampere_Front-Edit

אנבידיה משיקה את ה-RTX 3060Ti

חברת אנבידיה (NVIDIA) מביאה את סדרת כרטיסי הגיימינג RTX 30 לפלח השוק החם ביותר, ומציגה היום את כרטיס המסך GeForce® RTX™ 3060 Ti. זהו הכרטיס הראשון במשפחת כרטיסי RTX 3060, והוא מבוסס על גבי ארכיטקטורת NVIDIA Ampere והדור השני של NVIDIA RTX™.

ה-RTX 3060 Ti, שיוצע במחיר של 399 דולר בלבד, מספק ביצועים מהירים וטובים יותר מדגם ה-GeForce RTX 2080 SUPER מהדור הקודם, שנמכר ב-699 דולר. כרטיס המסך החדש מבוסס על פלטפורמת הגיימינג העוצמתית ביותר למחשב, מציע תמיכה ב-Ray Tracing ובטכנולוגיית DLSS שמונעת על ידי בינה מלאכותית, ומספק חווית ביצועים מרהיבה ברזולוציות 1080p ו-1440p.

"אנו נכנסים לעונת חגים עמוסה עם אפקטי Ray-Tracing המגיעים ל- Cyberpunk 2077, Call of Duty: Black Ops Cold War, Watch Dogs: Legion ועוד", אמר מאט וובלינג, סגן נשיא לשיווק בחטיבת  GeForce העולמית. "אין דרך טובה יותר לגיימרים להנות ממשחקים תומכי טכנולוגיית Ray Tracing פורצת דרך או להניע תהליכי עבודה יצירתיים ופרודוקטיביים מאשר עם ה-GeForce RTX 3060 Ti ויתר משפחת ה-RTX 30", הוא הוסיף.

כרטיס ה-RTX 3060 Ti תומך בשלושת טכנולוגיות הגיימינג החדשניות של GeForce, בהן בטכנולוגיית האצת הביצועים  NVIDIA DLSS (ר"ת Deep Learning Super Samplingי), NVIDIA Reflex ו-NVIDIA Broadcast.  יחד עם Ray Tracing בזמן אמת, הן הבסיס לפלטפורמת הגיימינג של GeForce, שמציגה ביצועים ללא תחרות, ומגוון פיצ'רים לגיימרים ולמשחקים בכל מקום בעולם.

NVIDIA DLSS

הבינה המלאכותית מחוללת מהפכה בגיימינג – מתנועות פיזיות ואנימציה, ועד לרינדור בזמן אמת ויכולות שידור מונעות בינה מלאכותית. טכנולוגיית NVIDIA DLSS, שמונעת באמצעות מעבדי ה-AI הייעודיים – Tensor Cores, שמשולבים במעבדים הגרפיים (GPU) מסדרת GeForce RTX, מגבירה את קצב הפריימים ומספקת תמונה חדה ומרהיבה. הטכנולוגיה, שמאפשרת לשחקנים את מרחב הביצועים הנדרש למקסם את הגדרות ה-Ray Tracing ולהגביר את הרזולוציה, זמינה ב-25 כותרים, עם עוד ועוד משחקים חדשים שמתווספים בכל חודש.

NVIDIA Reflex and Broadcast: המשחק האולטימטיבי

טכנולוגיית NVIDIA Reflex מצמצמת את זמן ההשהיה של המערכת (Input Lag), הופכת את המשחקים למהירים יותר ונותנת יתרון לשחקני Multiplayer אל מול מתחריהם. NVIDIA Broadcast הינה חבילה של שיפורי וידאו ואודיו מונעי בינה מלאכותית, הכוללים פיצ'רים כמו רקע וירטואלי, זיהוי תנועה והסרת רעשים מתקדמת, אותם יכולים המשתמשים לממש בצ'אט, בשיחות סקייפ או בשיחות וידאו.

זמינות ומחיר

ה-NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti יהיה זמין לרכישה מה-2 בדצמבר, ובמחיר של החל מ-399 דולרים. לרכישה לחצו כאן. למשך זמן מוגבל, רוכשי NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti יהנו ממנוי לשירות GeForce Now לתקופה של שנה ללא עלות.

קרדיט תמונה: אנבידיה

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן