XPG SPECTRIX D50 Xtreme MAIN

ה-XPG SPECTRIX D50 Xtreme הגיע לקצב העברה של 5400MT/s במעבדות ADATA

חברת ADATA הנחשבת ליצרנית מובילה של זיכרונות DRAM, מוצרי NAND FLASH ועוד מכריזה היום באופן רשמי כי מעבדת האוברקלוק שלה – XPG Overclocking Lab (ר"ת: XOCL) הצליחה להגיע לתדר זיכרונות של 5,400MT/s על גבי ה-SPECTRIX D50 Xtreme RGB. התוצאה הושגה בשילוב עם המעבד AMD Ryzen 7 4700G ועם לוח האם GIGABYTE B550 VISION D.

לדברי ADATA, ה-SPECTRIX D50 Xtreme RGB מיוצרים אך ורק עם שבבים מובחרים מהאיכות הגבוהה ביותר תוך הקפדה על יצירת PCB איכותי במטרה לספק לצרכנים את מירב הביצועים מבלי להתפשר על יציבות. נציין כי ה-SPECTRIX D50 Xtreme RGB הושק לפני מספר שבועות בודדים כך שמרשים במיוחד לראות אותו מגיע להישגים כבר עכשיו בסמוך להשקתו.

XPG SPECTRIX D50 XTREME GIGABYTE B550 VISION D AMD Ryzen 7 4700G
צילום מסך מן המערכת. קרדיט: ADATA

ה-SPECTRIX D50 Xtreme RGB מציג גם עיצוב אלגנטי המושך את העין כך שהוא מתאים לא רק לאוברקלוקרים מקצועיים אלא גם לגיימרים הבונים מחשב עם המון תאורת RGB – כי איך אפשר בלי בשנת 2020. במקרים רבים עיצוב של רכיב מסויים מגיע על חשבון האיכות שלו אך נראה ש-ADATA מנסה לשבור את הסטיגמה עם ה-SPECTRIX D50 Xtreme שאנחנו מקווים שיגיע בקרוב לישראל.

כמובן, ה-SPECTRIX D50 Xtreme תומך בצורה מלאה בפלטפורמות החדשות של אינטל ו-AMD כאשר הוא כמובן תומך גם בסדרת המעבדים Ryzen 5000 שמגיעה לישראל בעוד מספר ימים. יהיה מעניין לראות אילו שיאים חדשים יישברו עם ה-SPECTRIX D50 Xtreme בשילוב עם מעבד Ryzen 5000.

לרכישת מוצרים של ADATA לחצו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן