en_us-WDBlk-D50-SSD-Lifestyle-Img-Environment-with-headphones_1

ווסטרן דיגיטל משיקה שלושה מוצרים חדשים לסדרת WD Black

ווסטרן דיגיטל משיקה שלושה מוצרים חדשים מסדרת WD_BLACK במטרה לעמוד בדרישות ההולכות וגוברות של הגיימרים ומשחקי המחשב. בין המוצרים החדשים ניתן למצוא כונן NVMe המשלב את טכנולוגיית PCIe® Gen4, כרטיס הרחבה התומך בטכנולוגיית PCIe Gen3x8 ומארז Thunderbolt 3, המציע אופציות תאורה RGB הניתנת להתאמה.

לדברי ג'ים וולש, סגן נשיא בכיר לפתרונות ללקוחות בחברת ווסטרן דיגיטל, "ככל שמפתחי משחקים פועלים על מנת לפתח כותרים מושכי עיין הדורשים ביצועים גבוהים יותר – לקוחות צריכים להצטייד בכלים הטובים ביותר על מנת להבטיח את הקצב הנדרש. פתרונות אחסון חדשניים בעלי ביצועים גבוהים חיוניים כדי לעמוד בדרישות התחום המשתנה בהתמדה. מוצרי WD_BLACK המעודכנים שלנו נבנו במיוחד כדי לאפשר לגיימרים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של משחקים עתידיים ופלטפורמות משחקים עתידיות. ביצענו אופטימיזציה של המוצרים האלה לא רק על מנת להציע יותר אחסון לגיימרים – אלא גם כדי לשפר את מכלול חוויית המשחקים."

en_us-WD_Black_SN850_Heatsink_Front_1
ה-SN850. קרדיט: יח"צ

WD_BLACK SN850 NVMe SSD

ה-WD_BLACK SN850 NVMe SSD מתוכנן כדי לנצל את הביצועים חסרי התקדים של טכנולוגיית PCIe Gen4, ועתיד לספק מהירויות קריאה-כתיבה של עד 7000/5300MB/s בדגמים בנפח של 1TB. הבקר הייחודי של הכונן בשילוב האופטימיזציה שהוא עבר יהפכו אותו לפתרון מעולה עבור גיימרים.

ה-SN850 הוא מקצר את הזמן הנדרש לטעינת משחק, ומעביר קבצים מהר יותר מדור הכוננים הקודם בעזרת טכנולוגיה חדשה לחלוטין של זיכרון מטמון (Cache). מעבר לביצועים הגבוהים, ה-SN850 מציע גם ניהול משופר של תורי נתונים, התורם לחוויה חלקה יותר של טעינת יישומים ומשחקים. WD תציע אופציה לצלע קירור (Heatsink) המפרזת את החום בצורה יעילה מן הכונן אל האוויר.

WD_BLACK SN850 NVMe SSD בגרסה ללא צלע קירור יהיה זמין בנפחים של 500GB, 1TB ו- 2TB, במחירים של החל מ-$149.99.

en_us-WD_Black_AN1500_Hero_1
ה-AN1500. קרדיט: יח"צ

כרטיס הרחבה WD_BLACK AN1500 NVMe SSD

לגיימרים המעוניינים בכונן אחסון עתיר ביצועים, חברת WD מציעה כרטיס ההרחבה AIC חדש ומהיר במיוחד התומך בתקן PCIe Gen3x8. בתוך כרטיס ההרחבה ניתן לחבר שני כונני SSD פנימיים, והוא תומך כמובן בטכנולוגיית RAID 0 אשר תאפשר לגיימרים ליהנות ממהירויות קריאה של עד 6500MB/s ומהירויות כתיבה של עד 4100MB/s בדגמים של 2TB ו-4TB.

ה-AN1500 ייקצר באופן משמעותי זמני טעינה והעברת קבצים תוך אפשרות לנפחים גמישים. על הכרטיס עצמו קיימת תאורת RGB ניתנת להתאמה (בסביבת Windows בלבד) המשלימה את חוויית המשחקים. כמובן, הכונן כולל גם צלע ייעודית לפיזור חום על מנת להבטיח את הביצועים הטובים ביותר.

כרטיסי ההרחבה החדשים זמינים בנפחים של 1TB, 2TB ו-4TB, במחירים של החל מ- $299.99.

en_us-WD_Black_D50_Game_Dock_SSD_Left_1
ה-D50. קרדיט: יח"צ

WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD

ה-D50 Game Dock הוא תחנת עגינה קומפקטית ומשלב ביצועים גבוהים ומפזר חום מתקדם. ה-D50 Game Dock הופך כל מחשב נייד בעל תקן Thunderbolt 3 לתחנת משחקים משולבת. זהו פתרון אופציונלי לגיימרים המעוניינים לחבר כונן NVMe מהיר במיוחד באופן חיצוני.

ה-D50 יאפשר קיבולת גבוהה יותר למשחקים, וריבוי יציאות להתקנים חיצוניים – כשהכל מוזן בכבל Thunderbolt 3 בודד. ה-D50 Game Dock משלב בקרי RGB הנשלטים בעזרת לוח המחוונים של WD_BLACK Dashboard (בסביבת Windows בלבד). WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD זמין בנפח של 1TB, במחיר של $499.99.

זמינות

  • WD_BLACK SN850 NVMe SSD ללא פיזור חום צפוי להיות זמין בסוף החודש.
  • WD_BLACK SN850 NVMe SSD עם פיזור חום יהיה זמין ברבעון הראשון של 2021.
  • כרטיס WD_BLACK AN1500 NVMe SSD Add-in-Card זמין לרכישה באמצעות משווקים, מפיצים ומשלבי מערכות.
  • WD_BLACK D50 Game Dock ו- WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD ניתנים להזמנה מוקדמת באמצעות משווקים, מפיצים ומשלבי מערכות.

המוצרים יגיעו לישראל במהלך חודש דצמבר הקרוב (2020).

לרכישת פתרונות אחסון של WD לחצו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן