אסוס משיקה מחשבים ניידים חדשים המבוססים על Tiger Lake

חברת אסוס (ASUS) משיקה היום מגוון רחב של מחשבים ניידים חדשים ומשודרגים באירוע ההשקה הווירטואלי Built for Brilliance. המחשבים החדשים מצוידים במעבדים מהדור ה-11 של אינטל הנקרא Tiger Lake והם מאושרים בפלטפורמת העיצוב EVO של אינטל.

מצוידים במעבדי אינטל מדור 11 ומשולבים עם כרטיס מסך מסוג Intel® Iris Xe, המחשבים הניידים החדשים של אסוס מציגים רמת ביצועים חדשה וגבוהה במיוחד עבור מחשבים ניידים דקים וקלים ובכך הם מעצימים משתמשים עם חוויות שימוש משופרות בכל הנוגע ליצירתיות, גיימינג, בידור ושיתוף פעולה. בנוסף, מעבדי אינטל מהדור ה-11 רותמים את העוצמה של טכנולוגיית בינה מלאכותית כדי לאפשר מהירות ללא תחרות וביצועים חכמים עבור משתמשי מחשב יומיומיים, ותמיכה ב-Intel® WiFi 6 ו-Thunderbolt ™ 4 מספקת קישוריות מהימנה ואמינה. כרטיס מסך המבוסס על ליבת ה-Xe החדשה של אינטל מספק ביצועים גרפיים ברמה גבוהה משמעותית ביחס לדורות הקודמים.

במהלך אירוע ההשקה, אסוס הציגה מספר מחשבים ניידים עם מעבדי הדור הבא של אינטל המבוססים גם על תוכנית החדשנות של Project Athena של אינטל. בין הלפטופים שהוצגו, הושק דגם ה-ZenBook Flip S, המאושר בפלטפורמת העיצוב EVO של אינטל, עם חווית משתמש מהטובות בשוק, וביסוס על פרויקט אתנה. כריס ווקר, סמנכ"ל התאגיד ופלטפורמות חישוב ניידות באינטל התייחס: "מעבדי דור 11 שלנו עם גרפיקת הIRIS XE מגישים את הביצועים הטובים בתעשייה בתוך מחשב נייד דק וקל משקל, בכל נושא, החל מתוחלת חיים גבוהה, יעילות, יצירה ובידור".

"אסוס ידועה בעיצוב וחדשנות מובילים של מחשבים אישיים. שנה אחר שנה, אסוס היא הראשונה להציע מחשבים אישיים חדשים עם כל דור מעבדים חדש של אינטל". "מערך המחשבים הניידים השנה יוצר למשתמשים חוויות חדשות על ידי הצבת טכנולוגיה מתקדמת בהישג יד. על ידי העצמת המשתמשים עם הטכנולוגיה האחרונה לתצוגה, שמע, תוכנה וחיבור לרשת, ASUS מספקת חידושים מדהימים ומשנה את אופן ההתייחסות של המשתמשים למכשירים שלהם."', מנכ"ל ASUS סמסון הו.

המחשבים הניידים החדשים

ASUS ZenBook Flip S (מק"ט: UX371)

ה-ZenBook Flip S האולטרה-קומפקטי הוא המחשב הנייד הראשון מבית אסוס שמאושר בעיצוב ה-EVO מבית אינטל, עוביו רק 13.9 מ"מ ומשקלו 1.2 ק"ג בלבד. מסך מגע אולטרה-חי 4K UHD OLED NanoEdge PANTONE® הוא מסך מגע מדויק בצבע, כולל מגוון רחב של 100% DCI-P3, והוא בעל תקן VESA DisplayHDR 500 True Black. המסך גם עומד בתקן TÜV Rheinland לשמירה על העיניים.

ל-ZenBook Flip S עיצוב פרימיום יוקרתי, הכולל גימור שחור יוקרתי עם חיתוכי יהלום בצבע אדום נחושת מנוגדים ופס דקו מוברש מאלומיניום. ציר ה-ErgoLift, מאפשר שימוש במחשב הנייד במצבי מחשב נייד, טאבלט, מעמד ואוהל – או כל דבר שביניהם.

ביצועים מדהימים תוך כדי תנועה ניתנים על ידי מעבד מהדור ה-11 של אינטל בשילוב כרטיס מסך מסוג Iris Xe ועד 16GB RAM ועד PCBe® 3.0 x4 SSD 1TB. לקבלת קישוריות אולטימטיבית, ZenBook Flip S מציע שתי יציאות Thunderbolt ™ 4 USB-C®, יציאת USB מסוג USB 3.2 Gen 1, ויציאת HDMI. הסוללה בעלת קיבולת גבוהה ב- ZenBook Flip S עומדת בעד לכ-15 שעות שימוש.

ASUS ZenBook Flip 13 (מק"ט: UX363)

ה-ZenBook Flip 13 בעל עובי של 13.9 מ"מ בלבד ומשקלו 1.3 ק"ג בלבד. הוא בעל ציר ErgoLift מהונדס 360 מעלות המאפשר מצבי שימוש מגוונים: מחשב נייד, טאבלט, אוהל, מעמד או כל דבר שביניהם. היא גם מרימה ומטה אוטומטית את המקלדת החדשה מקצה לקצה להקלדה נוחה וקירור מערכת משופר.

עם סוללת 67 וואט בעלת קיבולת גבוהה שיכולה לספק עד 14 שעות פעולה בטעינה בודדת, ZenBook Flip 13 מושלם לסגנון חיים של עבודה בכל מקום היום. ZenBook Flip 13 תומך בטעינה מהירה באמצעות המטען המצורף וחיבור ASUS USB-C.

ה-ZenBook Flip 13 כולל מסך מגע NanoEdge FHD OLED מלוטש שתואם לחלוטין את עט אסוס החדש. המסך תומך ברמות לחץ של 4096 ומבטיחה דיוק ורגישות משופרים עבור קלט חריטה טבעי יותר. לביצועים חלקים, ZenBook Flip 13 מונע על ידי מעבד מהדור ה-11 עם כרטיס מסך Xe ו-16GB RAM. לאחסון, הוא תומך בעד 1TB PCIe® 3.0 SSD.

ASUS ZenBook S (מק"ט: UX393)

ה-ZenBook S הוא מחשב נישא 13.9 אינץ', עם יחס הגובה-רוחב 3:2. הוא מגיע בעובי של כ-15.7 מ"מ, במשקל 1.35 ק"ג, ובנוי בצורה טובה, עם שלדה אחידה קומפקטית וקשיחה ממתכת, המציגה צורה מרגשת ומשפרת את הפרודוקטיביות. הוא בנוי סביב מסך מגע מדהים של 3.3K (3300 x 2200) NanoEdge PANTONE® עם מסך מגע 3:2, ומספק סביבת עבודה חזותית גדולה יותר ומפחית את הצורך בגלילה. סוללת 67 וואט-שעה בעלת קיבולת גבוהה עם תמיכה לטעינה מהירה מעניקה ל- ZenBook S עד 12 שעות של אוטונומיה.

בצבע ג'ייד ייחודי שפוגש חיתוכי יהלום בצבע אדום נחושת, ולוגו מיוחד של אסוס מחוץ למרכז על המכסה מוסיף לקסם החזותי של העיצוב. ציר ErgoLift מהונדס מדויק מבטיח תנוחת הקלדה נוחה במקלדת המרווחת מקצה לקצה, יחד עם זרימת אוויר קירור משופרת. לקבלת ביצועים יוצאים מהכלל בדרכים, ZenBook S מונע על ידי מעבד מהדור ה-11 עם כרטיס מסך Xe ו-16GB RAM. לאחסון, הוא תומך בעד 1TB PCIe® 3.0 SSD. הוא כולל יציאות HDMI ו-USB 3.2 Gen 1 מסוג A בגודל מלא, יחד עם שתי יציאות Thunderbolt ™ 4 מהירות ורב-תכליתיות USB-C® USB וקורא כרטיסי MicroSD.

ASUS ZenBook 14 Ultralight (מק"ט: UX435EAL/EGL)

במשקל של פחות מ-980 גרם, ה-ZenBook 14 Ultralight משלב את הניידות האולטימטיבית עם ביצועים טובים ואלגנטיות, מה שהופך אותו לבחירה טובה למשתמשים ניידים מאוד. ה-ZenBook 14 Ultralight מופעל על ידי מעבד אינטל מהדור ה-11 ועם כרטיס מסך IRIS Xe (מק"ט: UX435EAL) או NVIDIA® GeForce® MX450 (מק"ט: UX435EGL). עבור תמונות מדהימות, ZenBook 14 Ultralight מצויד בתצוגת NanoEdge ללא מסגרת ארבע צדדית, 100% sRGB, הכוללת שוליים דקים במיוחד המעניקים למחשב יחס גוף-מסך של 92%.

ZenBook 14 Ultralight נועד לספק חווית משתמש מעולה, ציר ErgoLift לחוויית הקלדה נוחה ומערכת מקיפה של יציאות קלט / פלט, כולל שני Thunderbolt ™ 4 USB-C® , USB 3.2 Gen 1 Type-A, HDMI 2.0 רגיל וקורא כרטיסי microSD. זה כולל גם קישוריות אלחוטית מהירה של Intel® WiFi 6 (תקן 802.11ax) המשופרת באמצעות טכנולוגיית ASUS WiFi Master.

ASUS ExpertBook B9 (מק"ט: B9400)

ה-ASUS ExpertBook B9 כולל שלדה מינימליסטית מעוצבת, מדוייקת וקלה (משקל של 880 גרם). מחשב זה בנוי לנסיעות עם חיי סוללה לאורך כל היום, ועיצוב האחסון הכפול, סט מלא של יציאות קלט/פלט, ASUS NumberPad חדשני וחיישן קרבה משפרים את יעילות העבודה תוך כדי תנועה. המחשב בנוי היטב עם סגסוגת מגנזיום-ליתיום וקשיחות מבנית נוספת, והוא עומד בתקן הצבאי האמריקאי MIL-STD 810H, ואבטחה בדרגה ארגונית מבטיחה לשמור על המידע סודי.

ExpertBook B9 מופעל על ידי עד למעבד I7 דור 11 של אינטל עם כרטיס המסך IRIS Xe ו-Intel® WiFi 6 סופר-מהיר, המספקים ביצועי מחשוב, רשת וגרפיקה מהירים ותגובתיים. כונני SSD כפולים תומכים בטכנולוגיית RAID 0 ו- RAID 1, ומספקים אפשרויות להעברת נתונים מהירה יותר או לגיבוי נתונים מאובטח. פתרונות ועידת וידאו מתקדמים כוללים שמע מבטל רעש עבור צליל צלול כגביש וטכנולוגיית ASUS WiFi Master לחיבורי רשת יציבים. ExpertBook B9 כולל קופסת אביזרים ידידותית למשתמש שיכולה לשמש גם כמעמד למחשב נייד. ExpertBook B9 נייד מאוד, עוצמתי וקשוח הוא השותף האידיאלי לעולם התאגידים.

ASUS ZenBook 14 (מק"ט: UX435EA/EG)

ZenBook 14 הוא מחשב נייד חדשני במיוחד, המשלב ביצועים מעולים וניידות ללא מאמץ עם מראה טוב ונצחי. במשקל של עד 1.19 ק"ג, ZenBook 14 כולל את מסך ה- ASUS המהפכני ליעילות משופרת, ומופעל על ידי מעבדי Intel® Core ™ מדור 11 עם גרפיקה משולבת IRIS Xe (יUX435EA) או NVIDIA® GeForce® MX450 גרפיקה נפרדת (UX435EG).

התוספת האחרונה הזו לסדרת ZenBook Classic מתהדרת גם במערך מלא של יציאות קלט / פלט: שני Thunderbolt ™ 4 USB-C®, USB 3.2 Gen 1 Type-A, HDMI 2.0 רגיל, קורא כרטיסי microSD ושקע שמע. ZenBook 14 מספק תצוגת NanoEdge ללא שוליים צדדים עם יחס מדהים של 92% בין גוף לגוף, וזמין בשני גוונים חדשים ומובחנים – אורן אפור ולילך מעורפל.

ASUS ZenBook Flip 15 (מק"ט: UX564)

ה-ZenBook Flip 15 הוא ייחודי, מתוחכם ורב תכליתי. מסך המגע המהיר 4K UHD OLED NanoEdge בעל ניגודיות גבוהה הוא בעל אימות PANTONE® לדיוק הצבע, הסמכת TÜV Rheinland לשמור על העיניים, מספק 100% צבע DCI-P3 עם יחס ניגודיות של 1,000,000: 1, וכולל ErgoLift מהונדס 360 מעלות.

העיצוב המלוטש והאולטרה-קומפקטי מעניק ל- ZenBook Flip 15 יחס מסך-גוף מדהים של 90%. הוא תומך בסטיילוס פעיל ASUS Pen ברמות לחץ 4096, מכוונן היטב עם טכנולוגיית ASUS WiFi Master לחיבורי רשת יציבים ומספק קישוריות מקיפה עם יציאות קלט / פלט מרובות, כולל Thunderbolt ™ 4 USB-C®. מעבד Intel® Core ™ מדור 11 ועד NVIDIA® GeForce® GTX 1650 Ti גרפיקה של משחקי גיימינג מאיצים את הפרודוקטיביות והיצירתיות בדרכים. ZenBook Flip 15 הוא שותף יצירתי דינאמי, המשלב ביצועים גמישים עם ניידות ללא מאמץ.

ASUS VivoBook Flip 14 (מק"ט: TP470)

VivoBook Flip 14 הוא מחשב נייד עם מסך מגע מעוצב בעוז ומתחלף בין מצבים , עם ציר 360 מעלות המאפשר להשתמש בו במצב מחשב נייד, מעמד, אוהל וטאבלט – או כל דבר שביניהם. הוא תומך גם בכתב היד הפעיל של ASUS Pen עבור קלט וכתיבה מדויקים עם תחושה טבעית ומגיבה.

הכל קל  עם VivoBook Flip 14, בזכות הכוח של דור 11 של  עד מעבד Intel® Core ™ i7 עם גרפיקה של IRIS Xe, זיכרון של עד 16 ג'יגה-בייט, עד PCIe® SSD של 1 TB ומגוון קלט / פלט מקיף. קישוריות – כולל Thunderbolt ™ 4 USB-C®. הוא גם מלא באישיות, עם גימור בצבע אינדי שחור ומכסף שקוף ולחצן Enter תחום בצבע עם קצוות וטקסט צהובים. ה- VivoBook Flip 14 הקומפקטי הוא המחשב הנייד המושלם בדרכים לפרודוקטיביות או לבידור, בכל מקום

ASUS ZenBook 13/14 (מק"ט: UX325/UX425)

ZenBook 13 (UX325) ו- ZenBook 14 (UX425) הם שני מחשבים ניידים ניידים במיוחד  בגודל 13.3 אינץ 'ו -14 אינץ' בסדרת ZenBook Classic. ZenBook 13 ו- ZenBook 14 אפילו דקים וקלים יותר מהדור הקודם. ZenBook 13 שוקל 1.07 ק"ג בלבד ושני הדגמים הם דקיקים בעובי של 13.9 מ"מ, אך באופן ייחודי עבור עיצוב דק במיוחד  כזה הם מציעים יכולות קלט / פלט מקיפות, כולל יציאות HDMI וגודל USB בגודל מלא בנוסף ל- Thunderbolt ™ 4 USB- C® וקורא כרטיסי microSD. הם המחשבים הניידים הרזים ביותר בגודל 13.3 אינץ 'ו -14 אינץ' שמציעים קישוריות כה רחבה ורב-תכליתית.

תצוגות NanoEdge קומפקטיות בעלות שוליים דקים מציעים יחס של 90% מסך גוף עבור מראות חזותיים מדהימים, עם האפשרות של תצוגת 1 וואט בהספק נמוך במיוחד אשר ממקסמת את חיי הסוללה. חוויית המשתמש מתעדכנת גם במלואה, ומציעה ASUS NumberPad8 2.0, עד 21 שעות של חיי סוללה, עיצוב מקלדת מקצה לקצה, מנגנוני ציר ErgoLift ומצלמות IR לזיהוי פנים מהיר. ZenBook 13 ו- 14 זמינים בשני צבעים חדשים ומתוחכמים, Pine Grey ו- Lilac Mist.

מופעל על ידי מעבדי Intel® Core ™ מדור 11 עם זיכרון RAM של עד 32 ג'יגה-בייט, ZenBook 13 ו- ZenBook 14 מקלים על ריבוי משימות, פרודוקטיביות ובידור. עד 1TB PCIe® 3.0 x2 SSDs ו- Wi-Fi 6 האחרונה (802.11ax) מסכמים את המפרט לביצועים מעולים בכל אספקט.

ASUS VivoBook S13/S14/S15 (מק"ט: S333/S433/S533)

VivoBook S13 (S333), S14 (יS433) ו- S15 (יS533), הם סדרה של מחשבים ניידים בגודל 13 אינץ ', 14 אינץ' ו -15 אינץ ', העומדים על איזון מושלם בין אישיות לביצועים, וכוללים אפשרויות חדשות  ו מראה נועז יותר. מחשבים ניידים של VivoBook מעוצבים בצורה ייחודית עם קצוות חתוכים בצורת יהלום וגימורים בעלי מרקם מטאלי, וזמינים במספר צבעים שנבחרו כדי לשקף את אישיות המשתמש. הם מספקים גם סגנון מבפנים עם מקש Enter עם קצוות תחומים בצבע. בנוסף לעיצוב ייחודי ולמראה מלוטש, ה- VivoBooks החדשים מופעלים על ידי מעבדי Intel® Core ™ i7 מדור 11 עם גרפיקה מסוג IRIS XE, נפח 16 ג'יגה זיכרון RAM, ו- PCIe® SSD בעל קיבולת גדולה עם זיכרון Intel® Optane ™ H10 מספק אחסון מהיר. הוא מציע גם קישוריות קלט / פלט מקיפה, כולל Thunderbolt ™ 4 USB-C®.

ASUS VivoBook 14/15 (מק"ט: K413/K513/X413/X513)

סדרת VivoBook 14/15 כוללת מחשבים ניידים עזים וצבעוניים הבנויים ליעילות ובידור. דגמי VivoBook X413 ו- X513 מציעים שלדה עשויה מפלסטיק בצבע לבן חלומי, קובלט כחול או שחור בהיר, ואילו דגמי K413 ו- K513 הם בעלי עיצוב מכסה מתכת ומגיעים בזהב לבבי, שחור אינדי או כסף שקוף. מופעל על ידי מעבדי Intel® Core ™ i7 מדור 11 עם גרפיקה של IRIS Xe, זיכרון RAM של 16 ג'יגה-בתים, WiFi 6 ומחשבים ניידים PCIe® SSD, VivoBook 14 ו- 15 מאפשרים למשתמשים פרודוקטיביות עליונה. ASUS NumberPad 2.08 הייחודי ב- VivoBook 14 הופך משימות פריסת מספרים ליעילות וקלות, מקש Enter תחום בצבע מוסיף נופך של סגנון, ועיצוב האחסון הכפול של VivoBook 15 מעניק את מהירויות הגישה לנתונים המהירה של SSD בשילוב עם הקיבולת הגדולה של דיסק קשיח.

ASUS ZenBook Pro 15 (מק"ט:UX535)

ZenBook Pro 15 הוא הדגם האחרון בסדרת ה- ZenBook Pro של מחשבים ניידים יצירתיים ניידים במיוחד, והוא גם המחשב הנייד הקטן ביותר בגודל 15.6 אינץ 'הכולל מסך מגע 4K UHD OLED.

ZenBook Pro 15 האלגנטי מאפשר ליוצרים הזדמנות לעבוד על הפרויקטים שלהם בכל מקום, הודות לעיצוב קומפקטי שמאפשר באמצעות השוליים הדקים במסך המגע הבהיר NanoEdge 4K UHD OLED. מכלול הצבעים הרחב של 100% DCI-P3 מבטיח גוונים עזים ויחס המסך לגוף של 88% מעניק חזותיים רחבים.

ZenBook Pro 15 מופעל על ידי מעבדים מדור 10 של Intel® Core ™ i7/5 16 GB של זיכרון RAM, ועד גרפיקה נפרדת של NVIDIA® GeForce® GTX 1650 Ti לביצועים יצירתיים חזקים תוך כדי תנועה, וכן כמו עד 1 TB PCIe® 3.0 x4 SDD לאחסון מהיר במיוחד.

קרדיט תמונה: אסוס

לרכישת מחשבים ניידים של אסוס לחצו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת ASUS מכריזה על ה-Zenbook DUO – המחשב הנייד הראשון בעולם בגודל 14 אינץ' עם מסך כפול

ASUS הכריזה במהלך CES 2024 על ה-Zenbook DUO (2024) UX8406 החדש והמהפכני. מדובר במחשב הנייד …

דילוג לתוכן