לנובו משיקה מחשבים ניידים חדשים עם מעבדים מהדור הבא

לנובו (Lenovo) חושפת היום חמישה מחשבים ניידים חדשים ממותג ה-Yoga. מותג המחשבים הצרכני המוביל Lenovo Yoga מתוכנן לספק חוויות פרמיום בשילוב סגנון מלוטש והוא נמצא בחזית השאיפה של לנובו להפוך את הטכנולוגיה החכמה למציאות יומיומית עבור הצרכנים. בין אם אתם מתכננים צפיית בינג', ובין אם אתם זקוקים לחוויית מולטימדיה בזמן שאתם יוצרים תוכן, תוכלו לעשות הרבה יותר עם ביצועים מתקדמים ומגוון תכונות חכמות – כולל חיי סוללה משופרים, טעינה מהירה והתחברות אלחוטית לרשת Wi-Fi 6 מהירה במיוחד.

בין המחשבים הניידים החדשים שמשיקה לנובו ניתן למצוא את ה-Yoga Slim 7i הדק במיוחד, מחשב הדור הבא ה-Yoga Slim 7i Pro, ומחשב ה-2-ב-1 ההפיך החדש Yoga 7i. מחשבים אלו מצוידים במעבדי הדור החדש ביותר של אינטל שיושקו בקרוב והם תוכננו עבור מי שדורש את רמת הביצועים הגבוהה ביותר בשילוב מסך מרהיב, קישוריות חזקה וחיי סוללה ארוכים. הדור הראשון של ה-Yoga 6 יציע כאפשרות גם את מעבדי סדרת ה-Ryzen 4000 לניידים של AMD המספקים ביצועים מדהימים המשפרים את הפרודוקטיביות, גם תוך כדי תנועה.

קירור חכם מבוסס בינה מלאכותית

ה-Yoga Slim 7i Pro, המצויד במעבדי הדור הבא של אינטל, הוא הראשון לכלול טכנולוגיה חדשה וייחודית המבוססת על בינה מלאכותית למיטוב צריכת הסוללה ומערכת הקירור. פתרון טכנולוגי זה יאפשר לכם להוציא את מיטב הביצועים מה-Yoga Slim 7i Pro שלכם. המערכת לומדת ברצף את אופן השימוש, ויכולה באופן אוטומטי להגביר ביצועים עבור פעילויות עמוסות במיוחד, או להשקיט את המחשב כדי לחסוך חשמל.

ארבעת ניידי ה-Yoga החדשים האחרים מגיעים עם מצב קירור חכם (Intelligent Cooling Mode) כהגדרת ברירת המחדל למיטוב הסוללה. מצב זה מאופשר על ידי שימוש בבינה מלאכותית, הוא מאריך את חיי הסוללה ודוחף את הביצועים קדימה. פונקציית Q-Control מאפשרת, כשרוצים לעבוד בשיא הביצועים, לבצע לחיצה פשוטה על Fn+Q כדי לעבור למצב ביצועים (Performance Mode) לצורך הרצת מטלות תובעניות או כדי לעבור למצב שקט (Stealth Mode) במטרה להפחית את רעש המאוורר, לדוגמה כשרואים סרטים באמצע הלילה.

Lenovo Yoga Slim 7i_Intel_Alexa_Light Silver
ה-Yoga-Slim-7i. קרדיט: יח"צ

ניידים קלים ודקים

ה-Yoga Slim 7i, המצויד במסך 13.3 אינץ', הוא מחשב קטן ועוצמתי עם תצוגת QHD ומסגרת דקיקה במיוחד. מחשב זה אידיאלי עבור מי שמעריכים תצוגה מעולה ושלדה דקה. בשילוב מעבדי אינטל מהדור הבא (המגיעים בקרוב) ושבבים גרפיים המבוססים על ארכיטקטורת ה-Xe החדשה של אינטל, הנייד החדש דק וקל באופן יוצא דופן – עם עובי של 13.9 מ"מ ומשקל של 1.23 ק"ג. עוד במפרט – עד 16GB של זיכרון LPDDR4X, אחסון מבוסס SSD בתצורת M.2 וממשק PCIe 4.0 ותצוגה יפיפייה עם יחס מסך לגוף של 91%, תמיכה ב-100% ב-sRGB ותמיכה ב-Dolby Vision לחוויית צפייה ייחודית.

זהו מחשב שמציע לכם ליהנות מבידור איכותי עם רמקולים מבית Harman ותמיכה עוטפת של Dolby Atmos, עם עד 16 שעות סוללה וטעינה מהירה משופרת באמצעות Rapid Charge Boost. המחשב גם מציע תכונות קישוריות מתקדמות כולל בלוטות' 5, חיבור Thunderbolt 4 Type-C של אינטל להעברת תכנים מהירה ולחיבור התקנים בפונקציונליות מלאה, וכן תמיכה ב-Wi-Fi 6.

בנוסף, ה-Yoga Slim 7i יאפשר לכם ליהנות מתצוגה ברזולוציה של עד 2.8K עם זוויות צפייה רחבות במיוחד שמציעה צבעים חיים בבהירות של עד 400 ניט, ועם קצב רענון של 90 הרץ שתוכנן לקצר את זמני השיהוי בעת משחק או צפיה בתוכן מדיה. בנוסף, הוא מציע יחס היבט גבוה יותר (16:10) לצפיה באתרים או מסמכים. ולשעות עבודה ארוכות מול המחשב, הוא מציג מצב הגנה מתקדם על העיניים בזכות פאנל Eyesafe Display חדש המשלב חומרת RGB ותוכנה כדי להפחית באופן יעיל יותר את הצבע הכחול עם פיזורו לכל אורך ספקטרום האור, מבלי להקריב איכות תמונה וצבעים חדים. זהו הפתרון הבטוח יותר שקיבל הרשאה של TÜV Rheinland כמגן מפני אור כחול.

תוכלו להוציא את המיטב מהחוויה הבידורית עם תמיכה מלאה ב-sRGB וב-Dolby Vision המספקים תמונה איכותית במיוחד. הריצו יישומי יצירת תוכן כבדים לפי בחירתכם עם Xe, ארכיטקטורת השבב הגרפי החדשה של אינטל, או עם עד שבבי GeForce MX של NVIDIA. בשילוב הרמקולים העוצמתיים של הרמן ותמיכה ב-Dolby Atmos, כמו גם מהירויות על שהופכות לאפשריות עם WiFi 6 וחיבור Thunderbolt 4 של אינטל – Yoga Slim 7i Pro הוא מרכז בידור נייד.

ב-Yoga Slim 7 Pro (מסך 14 אינץ'), בדגם המבוסס על מעבדי אינטל, תמצאו תכונות תכליתיות כמו תמיכה ב-Windows Hello עם מצלמת IR ומגרעת מוגבהת המאפשרת פתיחה מהירה וקלה של המכסה עם יד אחת, וכן מקלדת עם תאורה אחורית. המקלדת מבוססת על מקשים בעיצוב הכיפה החדש המאפשרים הקלדה נוחה יותר המרגישה גם טבעית יותר, עם ירידה של עד 1.3 מ"מ. בנוסף הגדלנו את משטח המגע ב-33% כדי לאפשר שימוש קל יותר. הדגם מוצע בגוון כסף בהיר או אפור סלעי עם אפשרות לתצוגה עם פנל זכוכית, ומגיע בעובי של 14.6 מ"מ ומשקל של 1.45 ק"ג בלבד, המתאים בקלות לתיק הנשיאה שלכם. ה-Yoga Slim 7 Pro מציע עד 17 שעת עבודה ותמיכה ב-Rapid Charge Boost המאפשרת הטענה לשעתיים עבודה ב-15 דקות בלבד.

ה-Lenovo Yoga 6. קרדיט: יח"צ
ה-Lenovo Yoga 6. קרדיט: יח"צ

מרשים מכל זווית

בין אם אתם מסטרימים וידאו, מקשיבים למוזיקה, יוצרים תוכן, גולשים או מתקשרים – אפשרו ללנובו להביא את החוויה שלכם עד לקצה עם הנייד ההפיך החדש שלנו בתצורות שמאפשרות מצבי שימוש מרובים (נייד, אוהל, טאבלט ועמידה) לגמישות רבה יותר המעניקה ללקוח תמורה גבוהה יותר.

הכירו את Yoga 7i, הנייד ההפיך החדש שנראה נהדר בכל מצב, מציע פינות מעוגלות כדי להרגיש נוח יותר ביד, וזמין בתצוגת FHD בזוויות רחבות של מסך מגע בשני גדלים – 14 ו-15.6 אינץ'. תמיכה ב-Dolby Vision מאפשרת תצורה יוצאת דופן של עם צבעים ב-Yoga 17i עם מסך ה-14 אינץ', וגרסת ה-15.6 אינץ' מציעה גם עם אפשרות לתמיכה ב-VESA400 DisplayHDR שמבטיחה בהירות של עד 500 ניט ועם 72% ממרחב הצבעים לפי NTSC – מה שהופך את הנייד למכונת בידור ניידת.

בנוסף מציע הדגם שני חיבורי Thunderbolt 4, עד 16GB זיכרון DDR4 ואחסון SSD בתצורת M.2 בנפח של עד 1TB, ושני צבעים לבחירה – אפור סלעי או אזוב כהה עם מקלדת בצבע תואם ותאורה אחורית. דגם ה-15.6 אינץ' במשקל 1.83 ק"ג, מגיע גם עם מקלדת נומרית.

מחשבים אלו מציעים מעבדי Core של אינטל מהדור הבא (בקרוב) ושבבים גרפיים משולבים לביצועים עוצמתיים, פרודוקטיביות טובה יותר, וזמן עבודה משופר שתומך בטעינה מהירה עם Rapid Charge Express, ועד 13 שעות עבודה בדגם עם מסך ה-15.6 אינץ', ועד 16 שעות עבודה עם סוללת 71Whr במחשב עם מסך ה-14 אינץ' הקומפקטי יותר שעוביו 17.7 מ"מ ושוקל 1.43 ק"ג בלבד.

על האודיו אחראית מערכת רמקולים מבוססת Dolby Atmos שפונה קדימה ותספק אודיו באיכות פרמיום. פרטים עיצוביים אחרים כוללים חיישן טביעות אצבע מוכלל, אתחול מידי עם פתיחת המכסה, ותריס הגנת פרטיות TrueBlock שמאפשר להסתיר את מצלמת הרשת. העט האלקטרוני הזמין כאפשרות עוזר בשימושים כמו עריכת תמונות, רישום ורישום הערות מהיר.

ה-Yoga 6 עם מסך 13.3 אינץ' הוא הדור הראשון למחשבים הצרכניים ההפיכים של לנובו המציע עיצוב היברידי ייחודי של מתכת עם חומרים רכים למגע העטופים באריג בצבע כחול בוהק. הוא נוח לעיניים, והוא אינו דומה לאף נייד הפיך של לנובו. העוצמה הניידת הזו, עם הגמישות שמעניק סגנון ה-2-ב-1 שלו, מבוססת על מעבד עד Ryzen 7 4700U נייד של AMD עם שבב Radeon מובנה. אלו יספקו לכם את היכולות להם אתם זקוקים כדי לסיים את רשימת המטלות היומית שלכם, ולא משנה היכן אתם מבצעים אותה.

עם סוללה בנפח של 60Whr מספק Yoga 6 עד 18 שעות עבודה, והוא מצויד במסך מגע ברזולוציית FHD ובהירות של 300 ניט, בתוך מסגרת צרה מכל ארבעת הכיוונים, ובמקלדת בעלת תאורה אחורית. רמקולי סטריאו המופנים קדימה, בשילוב עם Dolby Atmos, מספקים אודיו באיכות פרמיום לצרכים בידוריים, וציר גמיש מאפשר סיבוב של המסך ב-360 מעלות כדי לעבור בקלות בין מצבי העבודה השונים. Vantage

Yoga 6 הוא מחשב קל ששוקל 1.32 ק"ג בלבד והוא מציע תכונות אבטחה משופרות מובנות כמו חיישן טביעות אצבע מובנה ותריס הפרטיות TrueBlock. העט האלקטרוני, המוצע כאפשרות, יסייע לכם לגלוש, לרשום, להזרים וליצור בביטחון. המחשב מוצע עם עד 16 גיגה-בייט זיכרון DDR4 ועם אחסון SSD בתצורת M.2 וממשק PCIe בנפח של עד 1 טרה-בייט.

מלאי, מפרטים ומחירים

מאחר ומדובר במחשבים הכוללים מעבדים שטרם יצאו לשוק, אין בידינו את המפרטים המדוייקים בשלב זה. כתוצאה מכך, אין לנו עדיין את תגי המחיר בישראל אך אנו יודעים כי המחשבים צפויים להגיע לשוק במהלך חודש נובמבר 2020.

לרכישת מחשבים ניידים ומוצרים אחרים תוצרת Lenovo לחצו כאן

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת ASUS מכריזה על ה-Zenbook DUO – המחשב הנייד הראשון בעולם בגודל 14 אינץ' עם מסך כפול

ASUS הכריזה במהלך CES 2024 על ה-Zenbook DUO (2024) UX8406 החדש והמהפכני. מדובר במחשב הנייד …

דילוג לתוכן