TUF Gaming PSU_650W_2

אסוס משיקה ספקי כוח חדשים מסדרת TUF

יצרנית החומרה והמחשבים אסוס (ASUS), משיקה שלושה ספקי כוח חדשים לסדרת ה-TUF. ספקים חדשים אלו יגיעו בהספקים של 450W, 550W, 650W ו-750W כאשר הם מגיעים כהרחבה נוספת ל-Eco System של מותג ה-TUF ההולך וגדל.

ספקי הכוח החדשים הונדסו במיוחד עבור מחשבי גיימינג מודרניים בשילוב דגש רב ועדיפות עליונה לעמידות, כך לפי דברי אסוס. על מנת להשיג מטרות אלו, ספקי הכוח האלו כוללים רכיבים אלקטרוניים איכותיים בדירוג צבאי ומערכת קירור סולידית לעמידה טובה יותר בעומסים. בנוסף, ספקי הכוח החדשים מגיעים עם אחריות של שש שנים וכן גם כבלים שחורים לשמירה על מראה נקי וסולידי של המחשב.

עמידות

כדי להבטיח עמידות מובילה ספקי הכוח מסדרת TUF Gaming כוללים קבלים חזקים ורכיבי Chokes איכותיים בעלי תו תקן צבאי. רכיבים אלו מיוצרים בסטנדרטים גבוהים במיוחד ועמידים יותר לטמפרטורות קיצוניות ובכך הם הופכים את ספקי הכוח החדשים של אסוס לאמינים יותר גם במצבים מאתגרים. כשכבת הגנה נוספת, ה-PCB מכוסה גם בציפוי קונפורמי כדי להגן מפני קצרים חשמליים הנגרמים כתוצאה מאבק, פסולת ולחות.

צרכנים רבים וגם אסוס יודעים כי שמירה על רכיבים קרירים היא חיונית ומהווה פקטור מכריע בכל הנוגע לאורך החיים הכולל של המוצר. כתוצאה מכך, אסוס השתמשה במאוורר מיסבי כפול כדורים שכן מנגנון זה אמור להיות בעל אורך גדול יותר משל מאווררים סטנדרטיים אחרים.

הנדסה

אם כבר מדברים על קירור, כלל הרכיבים האלקטרוניים של ספק הכוח נמצאים מתחת למאוורר שאגב מיוצר באותה הטכנולוגיה הנמצאת בשימוש של כרטיסי המסך מסדרת ROG Strix. המאוורר הזה מציג להבים ארוכים יותר ואת מנגנון המסיבים עליו שהוצג קודם על מנת להשיג לחץ סטטי גדול יותר. על מנת לשמור על ספק הכוח שקט, אסוס כללה טכנולוגיית 0dB לפיה המאוורר של ספק הכוח יהיה כבוי בצריכת חשמל של 30% ומטה מהיכולת המירבית של הספק. על מנגנון זה שולט בקר מאווררים קטן המובנה בתוך ספק הכוח.

מעבר למערכת הקירור, ספקי הכוח מסדרת TUF כוללים כמובן גם דירוג 80PLUS® Bronze המבטיח יעילות בזמן מנוחה, עבודה וגיימינג. נחמד מאוד לראות שגם בסדרות המוזלות אסוס לא מוותרת על תקן 80Plus שאפשר להגיד שהפך לתקן חובה ב-2020.

מחירים, מלאי ואחריות

ספקי הכוח החדשים יגיעו עם שש שנות אחריות כאשר נכון להיום אין בידינו מידע אודות מלאי או מחירים בארץ אך אנחנו נמשיך לבדוק ולעדכן בנושא.

לרכישת ספקי כוח אחרים של אסוס לחצו כאן

קרדיט תמונה: ASUS

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן