Ultrastar Family V2B

חברת Western Digital משיקה כוננים קשיחים חדשים בנפחים של 16TB ו-18TB

חברת Western Digital מכריזה היום כי היא מרחיבה את פרוטפוליו הכוננים הקשיחים שלה ומשיקה כוננים בנפחי ענק של 16TB ו-18TB בסדרת כונני ה-WD Gold. כמו כן, מציעה החברה ליין משודרג של פלטפורמת Ultrastar JBOD ושל Ultrastar לאחסון היברידי עם כונני Ultrastar CMR בנפח של 16TB ו-18TB.

"התרחבות משפחת פתרונות ה-HDD עבור מרכזי הנתונים של Western Digital מתייחסת באופן ברור למגוון צורכי הלקוחות, והיא ממקמת אותם בעמדה מוקדמת ייחודית, כדי לנצל את הענן ואת המעבר של לקוחות OEM ל-18 טרה-בייט, ואפילו ל-20 טרה-בייט, עבור אלו שרוצים למטב את התועלות של SMR". "כונני HDD בנפחים ארגוניים ימשיכו לשלוט באחסון הביניים (Nearline) וכן בשוק האחסון המשני מכיוון שבפשטות אין תחליף חסכוני אחר עבור נתונים בקנה מידה גדול. כתוצאה מכך אנו מצפים מלוחי האקסה-בייט עבור אחסון הביניים עלייה בקצב צמיחה שנתי ממוצע של 32%, והם יגיעו ל-1.9 זטה-בייט ב-2024".

John Chen, סגן נשיא ב- TRENDFOCUS

חדשנות הכוננים הקשיחים של Western Digital

Western Digital ממשיכה לחדש במספר רב של וקטורים טכנולוגיים כמו סיוע בצריכת אנרגיה, תכנון מכני, חומרים וטכנולוגיות רישום. הכוננים Ultrastar DC HC650 host-manage MR בנפח 20 טרה-בייט ו-Ultrastar DC HC550 CMR בנפחים של 16 ו-18 טרה-בייט, שהוכרזו בספטמבר 2019 ומושקים כעת, הם היישום המסחרי הראשון של התעשייה עבור טכנולוגיית EAMR. בשילוב עם HelioSeal של Western Digital להשגת יעילות שימוש באנרגיה יוצאת מן הכלל, וחידושים מכניים כמו ה-TSA הראשון בתעשייה המשפר את דיוק המיקום של הראש ומספק את היכולת לקיבולת גדולה יותר, כוננים אלה מספקים צפיפות שטח מובילה. כונני תשעת הדיסקים מאפשרים ללקוחות לספק אחסון ביעילות רבה יותר ולהתאים לצרכים את גודל סביבות מרכז הנתונים שלהם בעלות כוללת שאין שנייה לה.

"אנו נרגשים לבחון את החדשנות ואת האמינות של הכונן Ultrastar בנפח 18 טרה-בייט האחרון של Western Digital ומצפים לזהות את אותן טכנולוגיות המספקות תמורה רבת עוצמה ללקוחות שלנו", אמר Joe Carvalho סגן נשיא הנדסת תשתיות ב-Datto, הספקית הגלובלית המובילה של פתרונות תוכנה וטכנולוגיה מבוססי ענן הניתנים באמצעות ספקי שירותים מנוהלים.

הרחבת משפחת WD Gold עם כוננים קשיחים בנפחי 16TB ו-18TB

לאחר שכונני ה-NVMe SSD במשפחת WD Digital הגיעו לשוק, שוב מרחיבה החברה את פרוטפוליו הכוננים שלה ומשיקה שני דגמי CMR בנפחים של 16TB ו-18TB. כוננים אלו מציעים אחריות מוגבלת לחמש שנים. כונני ה-WD Gold CMR החדשים תוכננו במיוחד לשימוש בשרתים ומערכות אחסון ברמה ארגונית והם ייעודיים עבור עומסי עבודה כבדים ועבור מגוון רחב של יישומי ביג דאטה.

עם עד 2.5 מיליון שעות MTBF, כונני WD Gold מספקים רמות משופרות של אמינות ועמידות, כמו גם טכנולוגיית הגנה משופרת נגד רעידות, להשגת ביצועים עקביים. כונני WD Gold מיועדים לטפל בעומסי עבודה של עד 550 טרה-בייט לשנה, ומדובר בנפח מהגבוהים ביותר מבין כל הכוננים הקשיחים בגודל 3.5 אינץ'. כונני WD Gold החדשים מציעים בנוסף גם את HelioSeal הטכנולוגיה הקניינית המאפשרת יכולות גבוהות עבור צריכת חשמל נמוך .

פלטפורמות Ultrastar ושרתי אחסון זמינים כעת עם כונני Ultrastar בנפחי 16TB ו-18TB

בנוסף הכריזה Western Digital על כונני ה-JBOD Data60 ו-Data102 במשפחת Ultrastar, כמו גם Servo60+8 Storage Server. כוננים אלו שודרגו כדי למנף את יכולות כונני ה-DC HC550 CMR במשפחת Ultrastar בנפח 16TB ו-18TB. עם עד 1.836 פטה-בייט בתצורת 4U, הפלטפורמות החדשות הללו זמינות כעת עם חמש שנות אחריות מוגבלת. פלטפורמות Ultrastar עם שדרוג ל-DC HC650 SMR בנפח 20 צפויות להגיע ברבעון הבא.

Data60 ו-Data102 במשפחת Ultrastar הם המרכיבים העיקריים באחסון המפוצל של הדור הבא ושל תשתית SDS. Ultrastar Serv60 + 8 הוא שרת אחסון היברידי בעל קיבולת גבוהה הכולל מחשוב. פלטפורמות Ultrastar אלו פלטפורמות המתייחסות לצרכים הדוחקים של לקוחות ארגוניים גדולים, לקוחות OEM, ספקי שירותי ענן, ואינטגרטורים הזקוקים לאחסון צפוף, משותף או היברידי. Data60 ו-Data102 מספקים את הגמישות לקביעת שילובי HDD ו-SSD עם עד 24 חריצי כונן מוגדרים עם כונני SSD, בעוד Serv60+8 מציע מבחר של מעבדים, זיכרון וכוננים. כל זה מאפשר לארגונים את היכולת לאזן בין קיבולת, ביצועים ועלות.

Western Digital מינפה את הידע שלה אודות המאפיינים של כוננים ומערכות כדי ליישם שני חידושי עיצוב לרוחב כל הפלטפורמות הללו. חידושים אלו מוסיפים אמינות לשמירה על הנתונים. טכנולוגיית בידוד הרטט IsoVibe, המוגנת בפטנט, מסייעת להבטיח שמירה על ביצועים עקביים גם תחת עומסי עבודה כבדים.

בנוסף, טכנולוגיית קירור האזורים התרמיים החדשנית ArcticFlow מאפשרת ייצור כוננים שפועלים בטמפרטורות נמוכות יותר באופן עקבי לעומת מערכות קונבנציונליות, וכתוצאה מכך יש צורך במהירויות מאוורר נמוכות יותר, מה שמוביל להפחתת הרטט, לצריכת חשמל נמוכה יותר, פעולה שקטה, ובסופו של דבר לאמינות גבוהה יותר. השילוב של IsoVibe ו-ArcticFlow הראה שהחזרי הכוננים פחתו ב-62% לעומת הדור הקודם בפלטפורמות השונות של Western Digital.

"עם שתי התכונות הללו, IsoVibe ו-ArcticFlow הצליחה Western Digital לשלב את הידע הנרחב שלה אודות כוננים לתוך הפלטפורמות הללו כדי לעזור להן לתפקד באופן מטבי בשטח. כל ארגון IT מודרני חייב לקחת בחשבון חידושים אלה במהלך כל הערכה שמבוצעת עבור חומרת האחסון. דבר שנמצא מאחורי הקלעים, למשל פלטפורמת כוננים, יכול לעזור לארגונים להפחית את עלויות האחסון הנסתרות", אמר Scott Sinclair, אנליסט בכיר ב-ESG.

"לספקי שירות ענן ואינטגרטורים של מערכות יש כיום דבר אחד במשותף: כולם דורשים אסטרטגיה אחסון רב שכבתית, מינוף טכנולוגיות מרובות לניהול המידע רב, ולעשות זאת לרוחב עומסי עבודה. בשונה מכל ספק אחר במרחב, Western Digital מפתחת, מייצרת ומשווקת זיכרונות NAND לצד SSD ו-HDD", אמר Yusuf Jamal, סגן נשיא בכיר בעסקי המכשירים והפלטפורמות של Western Digital. "העומק והרוחב של פורטפוליו מרכזי הנתונים שלנו מאפשרים לנו לספק את החדשנות הנכונה בזמן הנכון כדי לעזור לכל לקוחות הדאטה סנטר שלנו – מלקוחות ענן Hyperscale ועד ל-SMB – ולפתור את אתגרי תשתית הנתונים הכי חשובים שלהם."

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן