לנובו מכריזה על המסך הנייד חדש ThinkVision M14t

לנובו (Lenovo) מכריזה על המסך הנייד החדש ThinkVision M14t – מסך מגע בגודל 14 אינץ' ברזולוציית FHD עם עיצוב אלגנטי המאפשר הרחבה של שולחן העבודה, בעל פונקציונליות מגע. מסך זה מאפשר לתכנן, לצייר, להציג ולכתוב הערות. בנוסף, ה-ThinkVision M14t שוקל 688 גרם בלבד ומציע חוויית משתמש משופרת עבור עובדים ניידים ועובדים מרחוק.

ה-ThinkVision M14t הוא שיפור ל-M14 המצליח והוא מספק פונקציונליות נוספת כדי להציע גמישות נוספת לשיפור חווית המשתמש. המסך החדש כולל כמובן יכולת מגע המרחיבה את יכולת המגע למחשבים תומכים או לחילופין, מוסיפה פונקציונליות חדשה למחשבים אשר לא כוללים מסכי מגע כלל. ניתן להוסיף ל-M14t את העט האקטיבי של לנובו לשיפור חווית השימוש, בעיקר עבור יוצרי תוכן וגרפיקאים.

לראות יותר

M14t נבנה עבור מקצוענים הנמצאים בתנועה שמתאימים את עצמם לעידן העבודה הגמישה. ה-M14t הוא מלווה מעולה עבור משתמשים שצריכים לגוון את סביבת העבודה שלהם. התמונה החדה והמדויקת עם בהירות של 300 ניט, כמו גם זוויות הצפייה המרשימות, הופכים אותו למסך אידיאלי לשימוש במצגות או לניהול מספר חלונות תוכן בו זמנית בפריסה על פני שתי תצוגות. יכולת ההטיה והאפשרות להתאים את גובהו כדי להבטיח את זוויות הצפייה הנוחות ביותר, וכן התמיכה בטכנולוגיית מזעור האור הכחול TÜV Rheinland, מאפשרים למשתמשים לעבוד תוך מזעור מאמץ העיניים.

לדייק יותר

העט האלקטרוני האקטיבי, שתומך ב-4,096 רמות לחץ, מציע דיוק ברמה הגבוהה ביותר כשזה מגיע לציור, רישום ושיתוף. סיבוב המסך ממצב רישום הערות על תצוגה במצב אופקי למצב אנכי כדי לחתום על מסמך מתבצע בפשטות רבה הודות לחיישנים שמזהים באופן אוטומטי את הסיבוב, ללא כל צורך בתוכנה נוספת או בהתקנת מנהלי התקנים. בנוסף, תפריט צף מאפשר גישה קלה להגדרות הבהירות, הניגודיות והסיבוב.

להתחבר יותר

המסך, באמצעות מחבר ה-USB-C שלו, יכול לשמש גם כרכזת USB-C לעבודה חלקה גם עם התקני USB-C שאינם שייכים למשפחת ה-ThinkPad של לנובו. M14t מציע קלות שימוש, במיוחד בעבודה תוך כדי תנועה. התחברו, צרו, הציגו והתאימו את הגובה בכל מקום שאתם נמצאים ובנוחות רבה.

פתרונות ThinkVision נוספים

מסכי ThinkVision נבנו בהתאם לקווי האיכות הבלתי מתפשרת של המותג Think ועם המורשת של לנובו שמבטיחה ביצועים ואמינות. פתרונות תצוגה חדשניים, שכוללים רכזת USB-C, מסייעים לשפר את יעילות העובדים ואת חוויית העבודה. בין אם עובדים מהבית, במשרד או בדרכים, ל-ThinkVision יש פתרון תצוגה שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

  • ThinkVision P32p-20 החדש מציע ביצועים עילאיים לעבודה שוטפת. זהו מסך 31.5 אינץ' המבוסס על פאנל IPS ברזולוציית UHD ומעוצב עם מסגרת מזערית בלבד משלושה צדדים. הוא מגיע עם מעמד ניתן להתאמה, תמיכה ב-TÜV Rheinland ופתרון ניהול כבלים להקטנת העייפות ולנוחות גם בעבודה ממושכת. חוו עבודה חלקה בכל מרחב עבודה עם מסך ה-USB-C שניתן גם לחיבור לרשת אתרנט מהירה באמצעות כבל USB-C.
  • ThinkVision P27h-20 מציע תצוגת QHD נקייה כמעט לחלוטין מכל ארבעת צדדיה. זהו מסך שמציע שילוב של תפקודיות וחוויה ארגונומית עם הרגשה של יוקרה. המסך מצופה בחומר מונע השתקפויות והוא כולל את הטכנולוגיה הקניינית Smart Power. הוא זקוק לחיבור כבל USB-C יחיד שמאפשר העברה של עד 90 וואט וכן אותות רשת אתרנט.
  • ThinkVision T34w-20 מיועד לאפשר עבודה בריבוי משימות ובתפקודיות ברמה הגבוהה ביותר. המסך הקעור, ברדיוס 1500R וביחס היבט של 21:9 מאפשר למשתמשים לבצע עבודות מורכבות שדרושות תצוגה רחבה במיוחד כמו גיליונות אלקטרוניים ענקיים או פתיחה של מסמכים רבים בו זמנית. היעילות של טכנולוגיית Smart Power מאפשרת להשתמש בפתרון כבל יחיד, לנהל את הכבלים בנוחות וכן להתאים את התצוגה מבחינה ארגונומית לסביבת השימוש.

זמינות ומחירים

  • ThinkVision M14t יהיה זמין החל מספטמבר במחיר החל מ-449 דולר
  • ThinkVision P32p-20 יהיה זמין החל מאוגוסט במחיר החל מ-999 דולר
  • ThinkVision P27h-20 יהיה זמין החל מספטמבר במחיר החל מ-469 דולר
  • ThinkVision T34w-20 יהיה זמין בשבועות במחיר החל מ-799 דולר
תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

אסוס משיקה את הקונסולה הניידת ROG Ally

מותג הגיימינג של אסוס (ASUS) הנקרא ROG – Republic Of Gamers משיק באופן רשמי את …

דילוג לתוכן