asus PN50

אסוס משיקה מחשב מיני PC חדש

אסוס (ASUS) מכריזה על ה-Mini PC PN50 – מחשב קומפקטי במיוחד המציע ביצועים רבי עוצמה למגוון רחב של יישומים עסקיים וביתיים. ה-Mini PC PN50 מצויד במעבד מסדרת Ryzen 4000 של AMD לשוק הניידים הכולל את השבב הגרפי Radeon Vega 7, ותמיכה בזיכרון RAM מסוג DDR4 בתדר של עד 3,200Mhz. ה-PN50 נועד על מנת להתמודד עם עומסי עבודה רבים ובו בזמן גם לשמור על מימדים קטנים כך שיוכל להשתלב בכל בית ומשרד.

ברמת החיבוריות, ה-PN50 מצויד במגוון רחב של חיבורים ואף תומך בעד ארבעה מסכים בו זמנים. בנוסף לכך, ה-PN50 תומך ב-Wi-Fi 6 (תקן AX) ומצויד בשני חיבורי USB-C התומכים בהעברת נתונים וב-DisplayPort באמצעות כבל יחיד ואף מציע חיישן אינפרה-אדום (IR) כדי לאפשר למשתמשים לשלוט ביישומים באמצעות שלט רחוק ועוד שלל חיבורים.

בתמונה: השוואת ביצועים שערכה AMD.

מתוכנן לביצועים: מעבד רב עוצמה במעטפת קטנה

ה-Mini PC PN50 של אסוס מונע על ידי מעבד מסדרת Ryzen 4000 של AMD. מעבדים אלו מציעים שיפור של עד 14% בביצועים בהשוואה למעבדים אחרים לשוק המחשבים ניידים. כך, מאפשר ה-PN50 ליהנות מחוויית מחשוב יום-יומית חלקה יותר. בשימושים מרובי משימות, המעבד של ה-PN50 מוכיח את עצמו כתחנת כוח אמיתית כשהוא דוחף קדימה את הביצועים עם שיפור של עד 35%.

מעבדי סדרת Ryzen 4000 של AMD מספקים קפיצת ביצועים משמעותית ביחס למעבדים רבים אחרים הקיימים בשוק. הודות לריבוי הליבות והשילוב של טכנולוגיית ה-SMT, מסוגלים מעבדים אלו לספק חווית משתמש מעולה גם כאשר רצים במחשב תהליכים רבים ברקע. מהצד השני, ביצועי הליבה הבודדת של המעבדים הללו גבוהים גם הם מה שהופך את המעבדים האלו למעולים עבור מגוון רחב של יישומים.

קרדיט: אסוס

תמיכה בארבעה מסכים וברזולוציית 4K

ה-Mini PC PN50 של אסוס מצויד ב-Radeon Vega 7 של AMD המספק שיפור ביצועים של יותר מ-150% בהשוואה לביצועים הגרפיים של מחשבי מיני סטנדרטיים. הודות לשבב גרפי זה, ה-PN50 מסוגל להציג תכנים ברזולוציית 4K. ברמת חיבורי התצוגה, ה-PN50 תומך בנוסף בעד ארבעה מסכים ברזולוציית 4K בחיבור באמצעות HDMI, DisplayPort דרך שני חיבורי ה-USB-C.

pn50_03
בתמונה: החיבורים האחוריים של ה-PN50.

קישוריות מהירה: על החיבורים המעודכנים ביותר ותמיכה בהתקני דורות קודמים

ה-Mini PC PN50 של אסוס מספק קישוריות מעולה והוא כולל חיבור USB 3.2 Gen 2 Type-C קדמי עם תמיכה ב-Battery Charging 1.2 ו-DisplayPort 1.4, חיבור USB 3.2 Gen 2 Type-C port מאחור עם תמיכה ב-DisplayPort 1.4. המחשב החדש תומך גם ב-WiFi 6 (תקן 802.11ax) להתחברות מהירה לתקשורת ברשתות אלחוטיות.

קומפקטי ומוכן להרחבה: עיצוב מודרני שחוסך במקום במחשב שקל מאוד לשדרג

עם עיצוב מודרני המציג לראווה קווים חלקים עם גימור מוברש מסוגנן, Mini PC PN50 של אסוס משתלב בקלות בסביבה ביתית, משרדית או מסחרית. בזכות מידותיו הקומפקטיות -115x115x49 מ"מ – ובזכות נפח שעומד על 0.62 ליטר בלבד, הוא ניתן למיקום כמעט בכל מקום, כולל הצמדה טל החלק האחורי של מסך מחשב עם מתקן VESA כדי לחסוך מקום וכדי ליצור פתרון בשיטת 'הכל כלול'.

עיצוב המארז הניתן לפתיחה בהחלקה מקל מאוד על הוספה או שדרוג של אמצעי אחסון כמו SSD בתצורת M.2, כונן קשיח בגודל 2.5 אינץ', כונן SSD או זיכרון בשני צעדים ועל ידי שימוש במברג בלבד.  קיימת גם אפשרות לרכישת מחשב בסיסי, ללא רכיבי אחסון וזיכרון מותקנים מראש, כדי להעניק ללקוחות גמישות מרבית בקביעת הגדרות העבודה שלהם.

יעילות אנרגטית

Mini PC PN50 של אסוס תוכנן לעבודה יעילה בהיבט צריכת האנרגיה ולכן מקטין את ההשפעה על הסביבה וכן עוזר להקטין את העלויות התפעוליות, בסביבות עסקיות או ביתיות. סדרת ה-Mini PC הידידותית לסביבה של אסוס כבר זכתה לקבל מספר הסמכות סביבתיות מהגבוהות ביותר בתעשייה, כולל Energy Star. צריכת הכוח של PN50 עומדת על 10 וואט בלבד במצב המתנה. הוא גם פועל בשקט מרבי עם 21.9dBA במצב המתנה ו-34.7dBA בעוצמת עבודה מלאה.

זמינות, מלאי ומחירים

את ה-PN50 ניתן לרכוש כבר היום בחנות שלנו בקישור כאן.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן