אסוס משיקה את ה-ZenBook Flip 13 – מחשב נייד דק וקל

יצרנית המחשבים הניידים אסוס (ASUS) משיקה היום את ה-ZenBook Flip 13 (יUX363). מדובר במחשב הנייד ההפיך הדק בעולם בגודל 13.3 אינץ' הכולל חיבורי HDMI וגם USB Type-A. המחשב כולל גם שני חיבורי Thunderbolt 3 USB-C® – לחיבוריות ללא פשרות וניידות מושלמת.

עם עובי של 13.9 מ"מ ומשקל של 1.3 ק"ג בלבד, ה-ZenBook Flip 13 הקומפקטי כולל ציר 360° ErgoLift אשר מאפשר להשתמש במחשב הנייד במספר מצבים: מצב רגיל, מצב עומד, מצב אוהל, מצב טאבלט וכל מה שביניהם. כמו כן, הלפטופ כולל מנגנון להרמה והטיה אוטומטית של המקלדת החדשנית, לחווית הקלדה נוחה ולשיפור הקירור.

ה-ZeonBook Flip 13 מגיע עם סוללה של 67Wh המסוגלת לספק עד ל-16 שעות עבודה בהטענה אחת, כך לפי דברי אסוס. בנוסף, ה-ZenBook Flip 13 מתאים באופן מושלם לסגנון חיים מודרני ומאפשר למשתמשים לעבוד בכל מקום. ZenBook Flip 13 תומך בהטענה מהירה באמצעות מטען 65W הכלול בערכה, וטכנולוגיית ASUS USB-C Easy Charge המאפשרת להטעין את הלפטופ עם מגוון רחב של מטעני USB-C או USB-C Power Delivery (בקצרה: PD) סטנדרטיים.

ה-ZenBook Flip 13 כולל גם מסך מגע NanoEdge FHD אשר מתאים לשימוש עם עט סטיילוס החדש – ASUS Pen. מסך זה תומך ב-4,096 רמות לחץ לשימוש מדויק, טבעי ואינטואיטיבי. המחשב החדש מספק גם ביצועיים מלוטשים הודות למעבד בדגם עד Intel® Core™ i7 דור 10, כרטיס גרפי Intel® Iris® Plus וזיכרון RAM עד 16GB, ותומך בכונן אחסון עד SSD 1 TB PCIe® 3.0.

ביצועים וניידות

ה-ZenBook Flip 13 מגיע עם עיצוב חדשני המשלב בין ניידות מושלמת לרב-תכליתיות אולטימטיבית. מדובר בלפטופ קל-משקל – 1.3 ק"ג בלבד, ודק להפליא – בעובי של 13.9 מ"מ, כך שקל מאוד להעבירו ממקום למקום. יחד עם זאת ולמרות הממדים הקומפקטיים, ה-ZenBook Flip 13 מציע ממשק חיבורים עשיר. עם חיבורי HDMI ו-USB Type-A בגודל מלא ושני חיבורי Thunderbolt 3 USB-C, מדובר בלפטופ ההפיך הדק בעולם בגודל 13.3 אינץ' אשר מציע ממשק חיבורים כה עשיר.

כמו כן, ZenBook Flip 13 כולל משטח מספרים חדשני – ASUS NumberPad 2.0. מדובר במשטח מגע בעל פונקציונליות כפולה, גדול ב-30% מהדגם הקודם, וכולל מקלדת מספרים עם תאורת LED להקלדת מספרים קלה ונוחה. תוכלו להפעיל ולכבות את NumberPad בקלות עם אייקון ייחודי על גבי משטח המגע, וכאשר אתם משתמשים ב- NumberPadתוכלו להמשיך להפעיל את הסמן, הודות לתוכנה חכמה.

גמישות בסטייל

ציר ה-ErgoLift 360° החדשני כולל מנגנון הנדסי מיוחד אשר יודע להעלות ולהטות את המקלדת החדשה ברגע שמסך ה-NanoEdge נפתח מעבר ל-135°. הדבר גורם לחווית הקלדה נוחה יותר ולקירור יעיל. עיצוב המקלדת של המחשב מאפשר להוסיף שורה חדשה של מקשי הפונקציה בצד ימין. ציר ה-ErgoLift מחזיק את המסך בחוזקה בכל זווית ומאפשר להשתמש במחשב במספר מצבים: מצב לפטופ, מצב טאבלט, מצב עומד, מצב אוהל וכל מה שביניהם. במצב טאבלט, הציר מסתובב באופן אוטומטי ומאפשר להצמיד את המסך לבסיס.

חיי סוללה מרשימים

ZenBook Flip 13 משתמש בסוללה חזקה המאפשרת למשתמשים לעבוד ולשחק במשך עד 16 שעות, בהטענה אחת. כך לפחות לפי דברי אסוס. טכנולוגיית הטענה מהירה מאפשרת להטעין את הלפטופ ל-60% תוך 49 דקות בלבד, כך שלא תצטרכו לבלות זמן רב בחיפושים אחרי שקע חשמל.

תמיכה ב- ASUS USB-C Easy Charge מאפשרת להטעין את ZenBook Flip 13 באמצעות מגוון רחב של מטעני USB-C סטנדרטיים. משתמשים יכולים ליהנות מהטענה אולטרה-מהירה עם כל מטען בתקן USB Power Delivery, לרבות מתאם 65 ואט להטענה מהירה הכלול בערכה. לחילופין, המשתמשים יכולים להטעין את הלפטופ באמצעות מטענים בחברות התעופה השונות וסוללות ניידות.

ביצועים מעולים

ZenBook Flip 13 מצויד במעבד בדגם עד Intel® Core™ i7 דור 10 וכרטיס גרפי Intel® Iris® Plus. בנוסף, המחשב הנייד החדש כולל זיכרון 3733MHz LPDDR4X RAM עד 16GB וכונן SSD עד 1TB PCIe® 3.0, לביצועים שקטים ואולטרה-מהירים.

אינטרנט אלחוטי WiFi 6 (תקן 802.11ax) מאפשר למשתמשים ליהנות מסטרימינג ווידאו מקוון ב-4K UHD והעברת נתונים במהירות שגבוהה מחיבור קווי – עד 2.4 Gbps. יכולות ה-WiFi משודרגות עם טכנולוגיית ASUS WiFi Master Premium הכולל את המייצב ASUS WiFi Stabilizer ואת הפונקציה ASUS WiFi SmartConnect. לחיבור יציב להפליא, WiFi Stabilizer מסנן את ההפרעות של התקשורת האלחוטית – ואתם נהנים ממהירויות חיבור הגבוהות ביותר. פונקציית WiFi SmartConnect המובנית ביישום MyASUS בוחרת את חיבור האלחוטי הטוב ביותר ומתחברת לאות WiFi חזק ולנקודות חמות ניידות.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת ASUS מכריזה על ה-Zenbook DUO – המחשב הנייד הראשון בעולם בגודל 14 אינץ' עם מסך כפול

ASUS הכריזה במהלך CES 2024 על ה-Zenbook DUO (2024) UX8406 החדש והמהפכני. מדובר במחשב הנייד …

דילוג לתוכן