msi z490 promotion image

חברת MSI משיקה מבצע חדש ללוחות אם מבוססי Z490

קצת פחות מחודש עבר מהשקת מעבדי הדור העשירי של אינטל (Intel) ולוחות האם החדשים המבוססים על Z490 וחברת MSI כבר משיקה מבצע טרייד אין חדש ומגניב במיוחד לגיימרים.

המבצע החדש של MSI מתחיל ב-20/05/2020 ומסתיים ב-15/06/2020 או עד גמר המלאי. במסגרת המבצע, גיימרים הרוכשים לוחות אם חדשים של MSI לדור העשירי של מעבדי אינטל יוכלו לבצע טרייד אין (Trade In) של לוחות האם הישנים שלהם בתמורה לסכום כספי שייכנס לחשבון ה-Steam שלהם.

לדברי MSI, ההחזר הכספי ינוע בין 10$ ל-50$, בהתאם ללוח האם אותו אתם מחזירים ולוח האם אותו אתם רוכשים. את המחירון המדויק ניתן לראות באתר של MSI כאן כאשר הוא כולל בתוכו לוחות אם של MSI ו-ASUS. למימוש המבצע ניתן לעקוב אחר ההוראות כאן.

זו לא הפעם הראשונה בה אנחנו רואים מבצעי טרייד אין מיצרניות חומרה ואני אישית שמח שהן עושות מבצעים כאלו. חלק מן לוחות האם החדשים המבוססים על צ'יפסט ה-Z490 מגיעים בתג מחיר גבוה יחסית וזה בהחלט נחמד לראות שבמחיר הזה מקבלים גם משהו נוסף – מעבר ללוח האם עצמו ולאביזרים שלו. המבצע של MSI מהווה גם פתרון מעולה למי שמחפש למכור או להיפטר מלוח האם הישן שלו.

דרך התשלום של MSI מעניינת ובעבור משתמשים רבים עדיפה על פני משחק חינם שכן, על ידי קבלת סכום כסף לחשבון ה-Steam הגיימרים השונים יוכלו לבחור משחק לפי רצונם החופשי ולקבל אותו בחינם או במחיר מוזל. בתקופה בה אנחנו עומדים בפני השקות מרובות של משחקי מחשב איכותיים ומעניינים, אין ספק כי המבצע של MSI יכול להיות מאוד אטרקטיבי לגיימרים רבים.

לוחות האם של MSI זמינים גם אצלנו בקישור כאן.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן