Adata build to create campaign

ADATA משיקה את 'לבנות כדי ליצור' – קמפיין חדש המבליט את המוצרים המיועדים ליוצרי תוכן

טאיפיי, טאיוואן – מאי 14  , 2020 – ADATA, יצרנית מובילה של זיכרונות DRAM עתירי ביצועים, מוצרי NAND FLASH, ואביזרים ניידים משיקה קמפיין חדש – 'לבנות כדי ליצור' כדי להציג מערך של מוצרים המותאמים באופן אידיאלי עבור יוצרי תוכן.  מוצרים אלה כוללים כונני SSD פנימיים וחיצוניים, כוננים קשיחים חיצוניים, זיכרונות DRAM וכרטיסי זיכרון. 

"באמצעות קמפיין זה אנו מקווים להושיט את התוכן יוצרי ולהראות להם כי מוצרי ADATA אינם רק עבור אוברקלוקרים, חובבי מחשבים, וגיימרים," אמר ג'ני ליו, מנהל שיווק מותג ב-ADATA. "בין אם זה אנימטורים, צלמים, או וולוגרים, ל-ADATA קיימים מוצרים בעלי ביצועים גבוהים ואמינות שהם צריכים לייצר ולשתף תוכן מדהים."

עם עלייתן של טכנולוגיות ופלטפורמות חדשות, סוג חדש של  יוצרי תוכן נהפך להיות עמוד התווך של העולם שלנו היום. בעבר, יצירת תוכן הוגבלה לאנשי מקצוע מתעשיות יצירתיות כגון פרסום, תקשורת ועיצוב.

עם זאת, היום יצירת תוכן זה כבר לא תחום הבלעדי של אנשי המקצוע והוא הפך להיות נגיש להמונים, לוולוגרים, ליוטיוברים, לסטרימרים, ולכוכבי רשת. עם המספר ההולך וגדל של יוצרי חובבים עולה גם הביקוש למוצרים אמינים במיוחד ועתירי ביצועים.

כדי לענות על הצרכים של יוצרי התוכנים השונים, הקמפיין  'לבנות כדי ליצור  כולל מגוון של מוצרים ADATA שונים כדוגמת:

ADATA Premier DDR4 3200

ה-ADATA Premier DDR4 3200, בגרסאות שלו למחשבים הנייחים והניידים מהווה פתרון שדרוג עדכני ביותר התומך בפלטפורמות  החדשות ביותר של אינטל ו-AMD להעברת נתונים מהירה יותר וצריכת חשמל משופרת. המעבר מ-DDR3 ל-DDR4 מפחית את המתח הדרוש לזיכרונות מ-1.5V ל-1.2V אשר לא רק מסייע לחסוך בחשמל על ידי 20%, אלא גם מגביר את מהירות רוחב הפס העברה ל-25.6GB/s.

ADATA FALCON M.2 2280 PCIe Gen3x4 SSD NVMe

הודות לשימוש בטכנולוגיית PCIe Gen 3×4 לצד NVMe 1.3 ו-SLC Cache, כונן ה-Falcon ADATA מספק ביצועי קריאה מרשימים של עד 3100MB/s וביצועי כתיבה של עד 1500MB/s. הודות לנתונים אלו, כונן זה אידיאלי עבור עיבוד תלת-ממד, עריכה, ואנימציה. כמו כן, הוא כולל בדיקת LDPC, טכנולוגיית קוד לתיקון שגיאות והצפנת AES 256-bit.

ADATA SE800 External SSD

כונן ה-SSD החיצוני, ה-SE800 נוצר עבור ניידות אולטימטיבית הודות למארז הקומפקטי וקל המשקל שלו. ה- SE800 גם נראה נהדר, עם המשטח המוברש מעודן שלו. אבל הדבר החשוב ביותר הוא הביצועים של הכונן והעמידות שלו, כלומר איטום, הגנה מפני אבק, התנגדות נפילות, כמו גם מהירויות קריאה וכתיבה של עד 1000MB/s.

ADATA SE760 External SSD

כונן ה-SSD חיצוני של ADATA, ה-SE760 משלבת אסתטיקה אלגנטית עם ביצועים גבוהים במיוחד. בנוסף לכך, ה- SSD כולל עיצוב נקי, יעיל המאופיין על ידי משטח נקי ומוברש. באמצעות USB 3.2 Gen 2 ה-SE760 מספק מהירויות קריאה של עד 1000MB/s.

ADATA HM800 External HDD

ה-ADATA HM800 ויצירה הם התאמה של ממש! משתמשים יכולים לאחסן כמויות מסיבית של תוכן עם 4, 6 ו-8TB של קיבולת אחסון. ניתן גם לבצע גיבוי בצורה מאוד קלה עם פונקציית הגיבוי בלחיצה אחת. בנוסף, הכונן כולל גם הצפנת AES 256-bit  להגנה על הנתונים המאוחסנים מפני חדירה וחשיפה מקרית.

ADATA Premier ONE SDXC UHS-II

דגמי ה- Premier ONE SDXC UHS-IIהם כרטיסי זיכרון העומדים בסטנדרטים העדכניים ביותר הם מהירויות קריאה של עד 290MB לשנייה. מהיר פי 3 לעומת UHS-I SD. ה-Premier ONE SDXC UHS-II תומכים גם ברמה הגבוהה ביותר של  V90.

ADATA Premier ONE microSDXC UHS-II

דגמי ה-Premier ONE microSDXC UHS-II הם כרטיסי זיכרון העומדים בסטנדרטים העדכניים ביותר הם מהירויות קריאה של עד 290MB לשנייה. מהיר פי 3 לעומת UHS-I SD. ה-Premier ONE microSDXC UHS-II תומכים גם ברמה הגבוהה ביותר של  V90 וגם בהקלטת תכני HD 8K, 4K, ו-3D/VR וידאו על-ידי טלפונים חכמים, טאבלטים, מצלמות תנועה, ורחפנים.

ADATA Premier Pro SDXC UHS-I U3

כרטיסי הזיכרון מסדרת ה-Premier Pro מספקים ביצועים משופרים עם מהירויות קריאה/כתיבה עד 100/80MB/s, המאפשרים צילום תמונות וסרטוני ווידאו ברזולוציה גבוהה.

ADATA Premier Pro microSDXC/SDHC UHS-I

כרטיסי הזיכרון Premier Pro microSDXC/SDHC UHS-I מיועדים עבור מצלמות רכב ותנועה והם מעולים עבור משימות בהן יש ריבוי של קריאה וכתיבה. הם גם עומדים בתקן A2 לביצועים מהירים וחלקים יותר של יישומים.

חברת Adata משיקה תחרות נושאת פרסים באינסטגרם

כדי להתחיל את הקמפיין החדש, ADATA תארח תחרות Instagram, 'ליצור עם ADATA', כדי להציג את היצירתיות והאמנות של יוצרי. התחרות תתקיים בין 14 במאי עד ל -30 ביוני 2020. כדי להצטרף לתחרות, המתחרים צריכים לחלוק את היצירה שלהם כולל, אך לא רק, תמונות, ציורים, ציורים, מוסיקה, וקטעי וידאו, ולתייג את ההודעה עם #CreatewithADATA. המשתתפים עם הפוסטים הבולטים ביותר יוכלו לזכות ב- ADATA Falcon 1TB PCIe M.2 2280 solid state drive או SE800 1TB external solid state drive

מגוון רחב של מוצרי ADATA זמין לרכישה בפלונטר כאן ומוצרי XPG כאן.

תגובות פייסבוק
מוזמנים להצטרף לערוץ שלנו PlonterTV

אודות טוני מלינקוביץ'

העורך הראשי של האתר ומתכנת בזמני הפנוי.

ממליצים לכם

חברת TSMC תגבה מחיר גבוה יותר לשבבים שייוצרו בארה"ב ואירופה

בשנים האחרונות האיחוד האירופי וארה"ב מזרימים עשרות מיליארדי דולרים ליצרניות השבבים המובילות מהמזרח במטרה לעודד …

דילוג לתוכן